کد خبر : 1560219 | 18 مهر 1397 ساعت 18:03 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه 3 ـ بادران 2

لیگ یک/ شگفتی‎سازی علی نظر در گام اول

علی نظرمحمدی در اولین تجربه حضورش روی نیمکت خونه به خونه موفق شد بادران را با 3 گل شکست دهد.

لیگ یک/ شگفتی‎سازی علی نظر در گام اول

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل که برخلاف فصل گذشته سرمایه گذاری چندانی نداشته در هفته هفتم لیگ دسته اول مقابل تیم مدعی بادران با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت. این در حالی است که علی نظرمحمدی سرمربی سابق سپیدرود رشت که تجربه حضور در خونه به خونه را داشته به تازگی به عنوان سرمربی هدایت نماینده بابل را در دست گرفته است.


خونه به خونه در همان دقایق اول بازی با یک نمایش دور از انتظار توانست با دو گل از بادران پیش بیفتد و در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان علی نظرمحمدی خاتمه یافت تا بادرانی ها امیدوار به دستورات تاکتیکی مهدی پاشازاده برای جبران این نتیجه در 45 دقیقه دوم باشند. گل های خونه به خونه را در نیمه اول رضا آقابابایی و  محمدحسین باباگلی به ثمر رساندند و محمدعلی اکبرخواه توانست نتیجه را نزدیک کند.


در نیمه دوم بادران به فشار حملات خود افزود و در حالی که حریف به شدت در زمین خود از سوی هواداران مورد حمایت قرار داشت توانست در دقیقه 61 با ضربه مجتبی محبوب مجاز بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 89 اما داور یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه بادران اعلام کرد تا محمدحسین آقابابایی به زیبایی مجتبی روشنگر دروازه بان بادران را تسلیم این ضربه خود کند.


مهدی پاشازاده که در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند با کسب دومین شکست از جمع مدعیان فاصله گرفته امیدوار است در ادامه مسیر با همت بیشتر مدیران نماینده تهران را در شرایط صعود قرار دهد. در سمت مقابل اما خونه به خونه به عنوان فینالیست فصل گذشته جام حذفی که در این فصل امیدوار بود حضور در لیگ برتر را تجربه کند، با اتفاقات رخ داده در روز پایانی کار را در لیگ دسته اول دنبال کرد و بعد برکناری اکبر محمدی و حضور علی نظرمحمدی امیدوار است در ادامه مسیر بار دیگر بابلی ها را برای دست یابی به موفقیت و صعود امیدوار کند. آنها در بازی امروز و در استادیوم سیمرغ تنها 500 حامی را از روی سکوها در کنار خود می دیدند و با این برد در رده چهاردهم حاضر هستند. بادران نیز با این شکست شانس صعود به بالای جدول را از دست داد و با 11 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها