کد خبر : 1560220 | 18 مهر 1397 ساعت 18:03 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 3- سرخ پوشان پاکدشت 3

لیگ یک/ زیباترین بازی هفته در رفسنجان

تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت با تساوی پرگل برابر مس رفسنجان از صعود به رده های بالای جدول رده بندی باز ماند.

لیگ یک/ زیباترین بازی هفته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، تماشایی ترین مسابقه هفته در شرایطی که تا دقایق پایانی به سود سرخ پوشان پاکدشت پیش می رفت، لحظه ای قبل از سوت پایان با ضربه محمدحسین مهرآزما در دقیقه 93  شرایط متفاوتی پیدا کرد. این خط پایان ماراتون شش گله ای بود که اندک هوادار حاضر در ورزشگاه را از تماشای یک بازی زیبا سیراب کرد.


شاگردان فرهاد کاظمی که در غیاب دو مهاجم اصلی خود وارد میدان شده بودند در نیمه اول با گل های حسین امامیان در دقیقه 16 و هادی شکوری در دقیقه 41 از حریف پیش افتادند اما عقب نیشینی آنها در نیمه دوم باعث بالا آمدن رفسنجانی ها و گلزنی شاگردان میشو شد، گلی که البته در ثانیه های پایانی به ثمر رسید تا قرمز پوشان میهمان به شدت احساس یاس کنند.


رفسنجانی ها دو دقیقه بعد از گل سرخ پوشان پاکدشت بازی را با گل محمد خان احمدی به تساوی کشیدند اما پرسپولیس با گل دقیقه 48 حسین امامیان با نتیجه 3 بر یک از حریف خود جلو افتاد تا ظاهرا کار بازی تمام شده باشد.


با این حال رفسنجانی ها در دقیقه 70 توسط علی مرزبان اختلاف را به حداقل رساندند و در دقیقه 93 هم بازی را به تساوی کشیدند.


شاگردان فرهاد کاظمی امید زیادی داشتند با پیروزی برابر مس به رتبه های بالای جدول برسند اما این اتفاق رخ نداد و سرخ پوشان با بدشناسی این 3 امتیاز مهم را از دست دادند.

دیدگاه‌ها