کد خبر : 1560222 | 18 مهر 1397 ساعت 18:03 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 1-3 گل گهر سیرجان

لیگ یک/ نمایش قدرتمندانه گهر برای صدرنشینی

شاگردان وینگو بگوویچ با ارائه یک بازی خوب بازی باخته مقابل ملوان را بردند و به صدر جدول مسابقات لیگ یک رسیدند.

لیگ یک/ نمایش قدرتمندانه گهر برای صدرنشینی

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  در یکی از حساس ترین مسابقات هفته هفتم مسابقات لیگ یک تیم گل گهر سیرجان در شهر انزلی به مصاف ملوان رفت و در نهایت با ارائه یک نمایش  منطقی و تهاجمی به برتری 3-1  رسید و حالا بار دیگر به صدر جدول مسابقات لیگ یک بازگشت.  


شاگردان پورغلامی در که بازی را خیلی خوب شروع کرده بودند خیلی زود و در دقیقه 13 با حرکت انفرادی زیبا خشایار زبرجد به گل اول دست یافتند و در ادامه فرصت‌های دیگری برای رسیدن به گل دوم داشتند که از دست دادند. اما در انتهای نیمه اول ورق بازی به سود سیرجانی‌ها تغییر یافت. گل گهر در دقیقه 39 بازی یک ضربه پنالتی را کسب کرد که پورعلی با گل کردن این ضربه نتیجه بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول به همین روال پایان یافت.

 

1344098

 


با شروع نیمه دوم شاگردان وینگو بگوویچ بازی را کامل در انحصار خود گرفتند و موقعیت‌های بسیار زیادی را بر روی دروازه خلق کردند که هیچ سودی برای آن‌ها نداشت. اما در دقیقه 70 این دیدار هافبک جوان گل گهر با انجام یک حرکت تکنیکی مهرداد آوخ را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان این تیم گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد. در ادامه بار دیگر حمید گلزاری در دقیقه 80 توانست با نفوذ به محوطه جریمه انزلی‌چی برای بار سوم تور دورازه حریف را به لرزه درآورد.

 


گل گهر سیرجان با این برد و با کسب 13 امتیاز موقتا در صدر جدول مسابقات لیگ یک قرار می‌گیرد و ملوان هم با 3 امتیاز رده پانزدهم جدول را به نام خود کرده است.

 

عکس از: امین شول

دیدگاه‌ها