کد خبر : 1560231 | 18 مهر 1397 ساعت 18:02 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کمالوند به دنبال امتیاز 14؛

اکسین در یک قدمی صدرنشینی لیگ یک

با نتایج دیدارهای امروز لیگ یک، شاگردان فراز کمالوند فرصت دارند تا با انجام بازی فردای خود صدرنشین شوند.

اکسین در یک قدمی صدرنشینی لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، امروز 5 بازی از چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک در شهرهای مختلف برگزار شد. در مهم ترین بازی ها تیم آلومینیوم که صدرنشین هفته ششم بود، در شهر ارومیه یک شکست غیرمنتظره مقابل 90 متحمل شد.

دیگر بازی پراهمیت این هفته را خونه به خونه و بادران در شمال کشور انجام دادند. در این دیدار هم تیمی که در جدول شرایط بهتری داشت یعنی بادران، در خانه حریف خود شکست خورد و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد.


یک تقابل جدی بالای جدولی ها در لیگ یک، امروز در شیراز بین تیم های قشقایی و مس کرمان برگزار شد و برنده آن تیم مس بود که این مسئله شاگردان دست نشان را 13 امتیازی کرد.

اما صدرنشین لیگ در پایان بازی های امروز، دیگر تیم استان کرمان یعنی گل گهر است. تیم بگوویچ در انزلی یک کامبک خوب مقابل ملوان زد و این تیم را 3 بر یک شکست داد.


بدین ترتیب گل گهر و مس کرمان با 13 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و آلومینیوم هم با 11 امتیازی در رده سوم قرار دارد.

 

اما تیمی که می تواند در پایان بازی های این هفته در صدر جدول قرار بگیرد، دیگر تیم یازده امتیازی جدول است که در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد. اکسین البرز در حالی یازده امتیازی است که با توجه به شرایط فعلی جدول می تواند فردا با برتری در خانه شاهین شهرداری بوشهر 14 امتیازی شود و در رتبه نخست جدول رده بندی جا خوش کند.

 

دیدگاه‌ها