کد خبر : 1560514 | 20 مهر 1397 ساعت 11:16 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

آندره سیلوا و پر کردن جای خالی کریس رونالدو

تیم ملی پرتغال که دیشب در لیگ ملتهای اروپا به مصاف لهستان رفت با آنکه کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود نداشت اما در شب صدمین بازی ملی رابرت لواندوفسکی بازی درخشانی به نمایش گذاشت و بازی 1-0 باخته را با پیروزی 3-2 به پایان برد.

آندره سیلوا و پر کردن جای خالی کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه کریستوف پیاتک ابتدا لهستان را پیش انداخت، پرتغال کنترل بازی را بدست گرفت و در دقایق بعد از گل عملکرد خوبی داشت. گل تساوی پرتغال که توسط آندره سیلوا به نظر رسید روی یک حرکت تیمی بسیار زیبا بدست آمد. حرکت منجر به گل پرتغال توسط ژوائو کانسلو آغاز شد که توپ را در سمت راست زمین به پیزی سپرد. پیزی توپ را با یک سانتر کم‌ارتفاع به مرکز محوطه‌ی جریمه فرستاد تا آندره سیلوا که با تیزهوشی خود را از یارگیری لهستانی‌ها رهانده بود و در این لحظه آزاد بود، به راحتی دروازه‌ی لهستان را باز کند. 

 

حدود 10 دقیقه بعد گل دوم پرتغال با گل به خودی کامیل گلیک به ثمر رسید. پرتغال روی این گل هم عالی کار کرد. پاس استثنایی روبن نوز به پشت دفاع لهستان به رافا سیلوا رسید و او توپ را عالی کنترل کرد و با عبور از لوکاس فابیانسکی قصد گلزنی داشت که کامیل گلیک با یک تکل رو به عقب از راه رسید و دروازه‌ی تیم خود را گشود. 

 

آندره سیلوا بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من از آمادگی خودم کاملاً راضی هستم و به همین خاطر اعتماد به نفس بالایی دارم. به خاطر گلی که امروز به ثمر رساندم از همه‌ی هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. گل اول برای ما خیلی مهم بود". 

 

سیلوا در ادامه گفت:" این پیروزی نتیجه‌ی کار همه‌ی ما است و نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی پرتغال چه مربی باکیفیتی است. ما انتظار داشتیم بازی راحتی در پیش داشته باشیم و من از اینکه همه چیز خوب پیش رفت و توانستیم برنده از زمین بیرون بیایم خیلی خوشحالم".

 

1344325

دیدگاه‌ها