کد خبر : 1560981 | 22 مهر 1397 ساعت 10:13 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

ماتوئیدی: امباپه تمام ملزومات توپ طلا را دارد

بلیس ماتوئیدی، هافبک تیم ملی فرانسه معتقد است که کیلیان امباپه تمام ملزومات کسب توپ طلا را دارد.

ماتوئیدی: امباپه تمام ملزومات توپ طلا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در فهرست کاندیداهای کسب عنوان توپ طلا امسال قرار گرفته است. با این حال، ماتوئیدی معتقد است که این نوجوان که به پاری سن ژرمن کمک کرد در جام های داخلی فرانسه سه گانه کند و در جام جهانی نیز قهرمانی را با فرانسه به دست آورد، یک روز این عنوان را از آن خود خواهد کرد.

 

 

1344330

 

 

او گفت:" او در بین کاندیداها قرار دارد بنابراین می‌تواند آن را ببرد. او نشان داده که بازیکن بزرگی است، هر چند که سن و سال بسیار کمی دارد. در زمین کیفیت بالایش را نشان داده است. ما در تمرینات نیز این را می‌بینیم. خیلی خوشحالیم که با او همکاری داریم. نمی‌خواهم راجع به مدعیان اصلی صحبت کنم زیرا نمی‌خواهم در تیمم دشمنی داشته باشم.  امیدوارم بهترین بازیکن این عنوان را ببرد. ولی امباپه تمام ملزومات کسب توپ طلا را در آینده دارد."

 

ماتوئیدی سپس راجع به واران گفت:" رافائل فصل خیلی خوبی را سپری کرد. او قهرمان چمپیونزلیگ و جام جهانی شد و این برایش خیلی خوب است. او یکی از کاندیداهای توپ طلاست. اگر کاندیدا شده، به این خاطر است که شایسته اش است. در حال حاضر او یکی از بهترین مدافعان جهان است و اگر عملکردها را محدود به فصول اخیر کنیم، شاید بهترین باشد."

دیدگاه‌ها