کد خبر : 1561054 | 22 مهر 1397 ساعت 15:20 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

ستاره پی اس جی از بارسلونا دورتر شد

آدرین رابیو، ستاره جوان باشگاه پاری سن ژرمن سخت مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

ستاره پی اس جی از بارسلونا دورتر شد

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال الخلیفی و دیگر مدیران پی اس جی هر چه تلاش کردند در نهایت نتوانستند رابیو را به تمدید قراداد متقاعد کنند. ستاره ای که محصول آکادمی پاری سن ژرمن است، سخت مورد توجه بارسا قرار دارد.

 

 

1336056

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رابیو و بارسلونا بر سر مسائل کلی به توافق قطعی رسیده اند. بارسا به وی سالانه 10 میلیون یورو دستمزد خواهد داد و 15 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش انتقال.

رابیو که تا پایان ژوئن 2019 با پی اس جی قرارداد دارد، در صورت عدم تمدید می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود و این دقیقا همان چیزی است که الخلیفی از آن هراس دارد.

 

اوضاع اما در یکی دو هفته اخیر کاملا تغییر کرده است. امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که رابیو به اطرافیانش گفته است که قصد دارد قراردادش را با پی اس جی تمدید کند و اینکه آخرین پیشنهاد باشگاه برای وی جذاب و وسوسه کننده بوده است. مسائل خانوادگی نیز یکی دیگر از دلایل تغییرعقیده رابیو و تمایلش به ماندن در پاریس عنوان شده است.

البته اکیپ احتمال پیوستن رابیو به بارسا را به طور کامل رد نکرده با این حال در حال حاضر ستاره جوان پی اس جی قصد تمدید قرارداد و ماندن در شهر مورد علاقه اش را دارد و دورتر از همیشه نسبت به بارسا به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها