کد خبر : 1561079 | 22 مهر 1397 ساعت 17:11 | 94.9K بازدید | 3 دیدگاه

بعضی می خواهند ماشین دوستشان را بدزدند

پاسخ کی روش به توهین به استیلی :طلبکاری!

سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش از حریف تدارکاتی ایران تعریف و مردم را برای تماشای این دیدار به استادیوم دعوت کرد.

پاسخ کی روش به توهین به استیلی :طلبکاری!

به گزارش "ورزش‌سه"،  کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز به خبرنگاران گفت:


برای حرف‌های اولیه اعلام می‌کنم که ما قلبمان، ذهنمان و روحمان را برای موفقیت و آماده سازی در جام ملت‌های آسیا گذاشتیم و در آخر این مسئله‌ای مهم و ارزشمند است. تیم ملی فوتبال دلیل اتحاد و همبستگی ما باشد و نباید دلیلی بر تفرقه باشد. برعکس دلیل تمام تیم‌های ملی این است که مردم را دور هم جمع کند. همانطور که دیروز هم طبق گفته آقای روحانی هشتاد میلیون هستند با یک ضربان قلب و یک تیم ملی. همه کسانی که در فوتبال ایران مشغول به کار بودند با هر عنوانی با مشکلاتی رو به رو بودند ولی همه باید دست به دست دنبال راه حل مناسب باشیم. دوستان این اولین بازی ما در خانه بعد از جام جهانی است. بولیوی تیم بسیاری خوب با سبک بازی و بازیکنان خوب است و سه شنبه این هفته یک عصر دل انگیز برای مردم می‌تواند باشد که به ورزشگاه آمده و از سبک تیم ملی با حضور تمامی ستارگانش لذت ببرند.

 

وی در پاسخ به اظهارات حمید استیلی و واکنش مک درموت در مورد ساختمان پک گفت:


ببینید ما می‌دانیم این پاسخ‌های هماهنگ شده و یک صدا به مانند ارکستر از کجا آمدند و این ارکستر برای ما چیز جدیدی نیست و همه می‌دانیم که می‌خواهند مخل برنامه تیم ملی شوند.  انتقادها باید به سمت افرادی برود که با جبهه فکری خاص خودشان از قصد به دنبال ایجاد شکاف در تیم ملی هستند و می‌خواهند ضربه بزنند. تیم ملی ما 40 سال است در آسیا قهرمان نشده. تیم امید ایران تقریبا 40 سال است به المپیک نرفته. آیا ما باید وقتمان را تلف این بازی کوچک بکنیم؟ آیا فکر می‌کنید ما باید درگیر مسائل کوچک شویم؟ هر شخصی که زمین می‌خواهد باید برای آن بجنگد. من فقط یک صحبت دیگر دارم. از رسانه‌های عزیز خواهش می‌کنم هواداران فوتبال ایران را متحد کنار هم نگه دارند. از تیم ملی و بازی با بولیوی حمایت کنند. مردم به سرگرمی و شادی احتیاج دارند و از فوتبال لذت ببرند. فقط این صحبت را می‌گویم که این بحث را ببندم. ما در زندگی دو دسته افراد داریم: وقتی من می‌بینم دوستم ماشین خوبی دارد به خانه می‌روم و به خودم می‌گویم که سخت کار می‌کنم تا یک ماشین مثل دوستم خریداری کنم. بعضی دیگر از افراد وقتی می‌بینند دوستشان ماشین خوب دارد به این فکر می‌افتند آن ماشین را از دستش بیرون آورند. ما اینجا هر روز سخت کار می‌کنیم. 16 تا 18 ساعت در روز کار می‌کنیم تا بهترین راهکار به دست آید. ما به هیچ شخصی حسادت نداریم. ما به اندازه کافی سرگرمی داریم و دیگر احتیاجی نیست وارد این بازی شویم. جناب آقای استیلی مدیر تیم امید هستند. ایشان باید نظم را در تیمشان جاری کنند و به افرادی که دارند به صورت هماهنگ شده این سخنان را انجام می‌دهند تذکر دهند. شما خودتان رسانه هستید و می‌بینید در تیم ملی نظم است. ما اینجا وقتی با رسانه صحبت می‌کنیم تحت نظارت فدراسیون هستیم. قابل قبول نیست در تیم‌های دیگر به نماینده از شخص دیگری که صورتش را پنهان کرده صحبت کنند. این باعث اذیت کردن مردم و رسانه با این گونه دروغ ها می‌شود.

 

کی‌روش صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اگر این اتفاق درون تیم من می افتاد؛ یک نفر باعث آزار مردم و رسانه ها می شد فورا او را اخراج می کردم. ولی این تیم من است و دیگر راجع به این صحبت نمی کنم. خواهش می کنم تمرکز خود را روی بازی زیبا بگذارید. تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی؛ ما باید به میهمانان خودمان که از بولیوی آمده اند خوش آمد بگوییم و از بازی لذت ببریم و بگذارید من و بازیکنانم تمرکزمان را روی برد روی این بازی و بازی هایمان بگذاریم. موافق هستید شما؟ برای اینکه مبحث را ببندیم. اگر آقای استیلی و یا هر کس دیگری مشکل دارند، دفتر ایشان وجود دارد و تلفن من هم موجود است. چرا این مسائل باید وارد رسانه ها شود؟ از سوال شما تشکر می کنم. ما اینجا هستیم که باعث خوشحالی و غرور مردم بزرگ ایران شویم و جز این چیزی نمی خواهیم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چطور برای موفقیت در جام ملت ها باید تلاش کرد، با یک جمله بیان کرد: دو بحث بزرگ را به شما می گویم. باید سخت کار کنیم و لبخند بزنیم و امروز هم این کار را می کنیم.

 

 

کی روش سپس در پاسخ به سوال  خبرنگاری که از او پرسید، ساختمان پک حاصل دوران مدیریت صفایی فراهانی است و نه شخص او، تاکید کرد: ببینید شما درست متوجه نشده اید. میراث من در زمین و پک نیست. میراث من در سخت کار کردن و متعهد بودن است که بنده برای فدراسیون و فوتبال ایران انجام دادم تا به این اتفاق کمک کند. دو گزینه داریم. می توانستم در زمین قبلی قدم بزنم و بگویم همه چیز عالی است؛ مثل بقیه ولی من نقطه نظرات خودم را دارم. سخت کار می کنم و همیشه تلاش می کنم. منابعی که اینجا هزینه شد از منابع کسب شده در جام جهانی 2014 برزیل و زحمات بازیکنان بود. آنهایی که برای ساخت این زمین تلاش کردند. وقتی من صحبت از میراثم می کنم صحبت از زحماتی است که انجام شده. می دانید که چطور پک ایجاد شده. من و همکارانم خودمان تکه به تکه اینجا را ایجاد کردیم. اینجا فقط سنگ و خاک بود ولی حالا مکانی برای کار  کردن بازیکنان است نه آینده. آقای علی دایی، شفر و آقای علی پروین اینجا حضور داشتند و به آنها گفتم که در این امکانات به روی بازیکنان فوتبال باز است. اواسط این فرآیند کسی این را گرفت و من باز تلاش کردم بگویم که این مجموعه بهتر از امکانات قبلی است.


سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه هیچ کس از حضور در استادیوم و تماشای دیدار با بولیوی پشیمان نمی شود، اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: من نمی گویم که بقیه اشتباه کرده اند و می گویم باید اولویت بدهیم. ما 40 سال است که نتوانستیم قهرمان جام ملت ها بشویم و بیشتر از 40 سال است که به المپیک نرفته ایم. خیلی کار برای انجام داریم. بیایید دست به دست هم بدهیم و چشمانمان را به آینده بدوزیم. ولی باید با آنهایی که می خواهند مخل کار ما باشند، محکم برخورد کنیم. باید به آنها بی توجهی کنیم و نگذاریم کار ما را خراب بکنند. زمانی که نوبت به آنها رسید تا کار کنند، بگذارید بیایند و لذت ببرند. دوستان عزیزم در رسانه از شما عاجزانه خواهش می کنم تا به هواداران کمک کنیم به ورزشگاه بیایند و لذت ببرند و به شما قول می دهم کسی افسوس حضورش در استادیوم را نخواهد خورد.

دیدگاه‌ها