کد خبر : 1561121 | 22 مهر 1397 ساعت 19:23 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی های کارلتو و گواردیولا با موهای یکدیگر!

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا مکالمات جالبی در جریان برگزاری یک نشست داشتند.

شوخی های کارلتو و گواردیولا با موهای یکدیگر!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشستی بین گواردیولا، آنچلوتی و آریکو ساکی 3 سرمربی پرافتخار 3 نسل فوتبال در مورد فلسفه فوتبال برگزار شده و آنچلوتی و پپ در این میان با هم شوخی های جالبی نیز داشتند.

 

آنچلوتی گفت: "من مربیان مهمی از حیث سطوح منابع انسانی داشتم اما هیچکدام مانند نیلز لیدهولم نبودند و او در دهه 80 نقش مهمی در زندگی من ایفا کرد. نقش یک مربی پیچیده، اما لذت بخش است زیرا باید در نظر بگیرید در یک مجموعه 25 بازیکن وجود دارد و همه آنها از کارکنان تا بزرگترین ستاره های تیم مهم هستند اما ایده من در برخورد با این گروه راحت گرفتن ماجرا تا حد ممکن و مسئولیت پذیری است.

 

1344970

 

بعضی وقت ها به من می گویند زیادی آسان می گیری و نیاز به یک شلاق داری اما اگر کسی این روش را نیز بر عهده گیرد شغل خود را از دست می دهد."

 

در ادامه از گواردیولا پرسیده شد اگر قرار باشد چیزی از آنچلوتی برباید چه خواهد بود که پاسخ پپ موهای کارلتو بود. اما گواردیولا در ادامه گفت: "هنگامی که با بازیکنانی که شاگرد آنچلوتی بودند صحبت می کنید، همه آنها کارلتو را به عنوان یک مرد شگفت انگیز و مربی بزرگ ستایش می کنند."

 

همین سوال از سرمربی ایتالیایی پرسیده شد که جواب او اینگونه بود: "اگر قرار باشد چیزی از گواردیولا به من برسد، قطعا موهایش نخواهد بود. شاید سرعت فوق العاده انتقال ایده های گواردیولا به تیمش را بخواهم زیرا به همین دلیل او فوق العاده است.

 

هر مربی ایده های خود را دارد، اما تنها مربیان بزرگ می توانند با دقت آنها را به بازیکنان داخل زمین انتقال دهند. شما باید به نظر خود اعتماد داشته باشید."

دیدگاه‌ها