کد خبر : 1561173 | 23 مهر 1397 ساعت 07:57 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ما برتر بودیم و باید پیروز می شدیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که اگر دیدار تیمش مقابل لهستان با تساوی بدون گل به پایان می رسید، نتیجه ناعادلانه ای رقم خورده بود.

مانچینی: ما برتر بودیم و باید پیروز می شدیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا شب گذشته موفق شد در دیداری از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا، در خانه لهستان با تک گل کریستیانو بیراگی به پیروزی 1-0 برسد؛ نتیجه ای که سقوط لهستان به دسته پایین تر این رقابت ها را قطعی کرد.

مانچینی به خبرنگاران گفت:" ما تیم برتر میدان بودیم. باید زودتر گل می زدیم و ناعادلانه بود اگر بازی 0-0 به پایان می رسید. همه بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. می دانستیم زدن گل به زمان نیاز دارد اما این پیروزی فوق العاده بود. ما می توانیم خیلی بهتر شویم اما باید صبور بود.

 

1345026

 

فوتبال همین است: شما ناگهان در وقت های تلف شده گل می زنید؛ گلی که شایستگی اش را دارید. اما بازی می توانست 0-0 به پایان برسد.

چیز زیادی برای تغییر وجود ندارد. بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. من تنها بازیکنان را آماده بازی کردم. من لازانیا را به زمین فرستادم زیرا مانند ایموبیله، شرایط بدنی خوبی دارد اما ضربات سرش بهتر است و ما نیاز به بازیکن بلندقدتری داشتیم. دوره جدید شروع شده و جادویی وجود ندارد. فردا با افتخار به دیدار رئیس جمهور خواهیم رفت."

دیدگاه‌ها