کد خبر : 1561174 | 23 مهر 1397 ساعت 08:14 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گل پیروزی بخش ایتالیا، تقدیم به کاپیتان فقید فیورنتینا

کریستیانو بیراگی، مدافع چپ تیم ملی ایتالیا، گل پیروزی بخش اش مقابل لهستان را به داویده آستوری، کاپیتان فقید فیورنتینا، تقدیم کرد.

گل پیروزی بخش ایتالیا، تقدیم به کاپیتان فقید فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، بیراگی فصل گذشته در فیورنتینا در کنار آستوری بازی می کرد اما این همکاری چندان پایدار نبود و کاپیتان بنفش ها در ماه مارس در اثر سکته قلبی درگذشت. بیراگی که در دقایق پایانی دیدار دیشب، گل پیروزی بخش آتزوری را وارد دروازه لهستان کرد، با نشان دادن عدد 13، شماره پیراهن استوری، این گل را به هم تیمی سابقش تقدیم کرد.

او  به رای اسپورت گفت:" آستوری بخشی از وجود من است؛ مانند همه هم تیمی هایم در فیورنتینا و همه آنهایی که با او بازی کردند. گلم را به او تقدیم کردم زیرا به لطف اوست که من اینجا هستم. او چیزهای زیادی به من یاد داد.

گل؟ من روی هوا خیلی خوب نیستم به همین خاطر روی تیر دوم منتظر ماندم. ممنون از کوین لازانیا که توپ را برای من فرستاد. مقابل اوکراین هم اتفاق مشابهی رخ داد. ما بودیم که موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما دروازه بان آنها بهترین بازیکن زمین بود و ما نتوانستیم گل بزنیم.

 

1345036

 

لهستانی ها خوب ضدحمله می زدند اما ما به خاطر کاری که انجام دادم، شایسته این پیروزی بودیم. دقایق سپری می شد و توپ گل نمی شد. مقابل اوکراین هم همین بود.

بعد از مدتی، شاید ما عصبی شدیم اما تا پایان خوب کار کردیم. راحت است در چنین دیدارهایی شکست بخورید اما ما خوب بودیم.

من خیلی خوشحالم. این یک پیروزی تیمی برای ایتالیا بود. ما سخت کوش هستیم، همیشه مبارزه می کنیم و باید به همین شکل ادامه بدهیم. ما تیمی بازیکنان قدرتمند هستیم."

دیدگاه‌ها