کد خبر : 1561177 | 23 مهر 1397 ساعت 08:50 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوناروما: ایتالیا با مانچینی به آرامش رسید

جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان جوان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که روبرتو مانچینی آرامش را به اردوی آتزوری برگردانده است.

دوناروما: ایتالیا با مانچینی به آرامش رسید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی ایتالیا در راه رسیدن به جام جهانی 2018، جامپیرو ونتورا از کار برکنار شد و جای خود را به روبرتو مانچینی داد.

تیم او شب گذشته موفق شد با گل دقایق پایانی کریستیانو بیراگی، لهستان را شکست بدهد و دوناروما معتقد است که با هدایت مانچو، ایتالیا در حال بازگشت به روزهای خوب است.

او به خبرنگاران گفت:" امشب ما عملکرد فوق العاده ای از وویژک شزنی (دروازه بان لهستان) دیدیم و من به او تبریک می گویم. ما تقریبا در کل زمان بازی، کنترل اوضاع را در دست داشتیم و این کار آسانی نبود. ما باید به همین مسیر ادامه بدهیم.

 

1345027

 

جو تیم آرام است. ما به این پیروزی نیاز داشتیم. ما شایسته آن بودیم و این قدرت بیشتری به ما می دهد که با آرمش به مسیرمان ادامه بدهیم.

حتی اگر این کار آسان نباشد، ما تلاش می کنیم تا تنها به خودمان فکر کنیم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم تا به خودمان ثابت کنیم تیم فوق العاده ای هستیم. مربی ما را مجبور می کند تا در هر جلسه تمرینی، بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما باید به توصیه های او گوش کنیم و به همین مسیر ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها