کد خبر : 1561187 | 23 مهر 1397 ساعت 09:46 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید رسانه‌های ترک از رکورد ملی پوش ایرانی

اسپور61؛ شفر افسوس کوچ حسینی را می‌خورد

نمایش درخشان ملی پوش 22 ساله ایرانی در ترکیب ترابزون باعث شد تا رسانه های ترک به تمجید از عملکرد همین طور رکورد جالب این بازیکن بپردازند.

اسپور61؛ شفر افسوس کوچ حسینی را می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی در تابستان با انتقالی پرسرو صدا راهی ترابزون اسپور شد تا در اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا به یکی از ستاره های سوپرلیگ ترکیه تبدیل شود. با گذشت هشت هفته از رقابت های این فصل مدافع سابق استقلال در پنج بازی برای "بوردو-ماوی ها"به میدان رفته که این تیم نه تنها شکستی نخورده بلکه با 4 برد و یک تساوی بیشترین امتیاز ممکن را به دست آورده است.


سایت spor61 ترکیه در گزارشی به تمجید از عمکلرد ستاره ایرانی پرداخت و نوشت:« حالا مجید حسینی یکی از ستاره های کلیدی یانال کارامان سرمربی ترابزون است. هر گاه او در ترکیب باشد خیال طرفداران این تیم از گل نخوردن آسوده است اما هر گاه نباشد بوردو-ماوی ها باید نگران چشیدن طعم تلخ شکست باشند».

 

1345054


این سایت ترک با اشاره به نقش کلیدی حسینی در عملکرد استقلال و تیم ملی ایران در فصل گذشته همین طور جام جهانی 2018 به افسوس های سرمربی آلمانی اشاره کرد و گفت:« بی جهت نبود وینفرد شفر به باشگاه استقلال فشار مضاعفی می آورد که اجازه جدایی به مجید حسینی را ندهند چون حضور این بازیکن همچون دژی قابل اطمینان برای هر مربی می تواند سوپاپ اطمینانی برای استحکام ساختار تدافعی باشد. به همین خاطر می توان افسوس های شفر را از بابت کوچ مجید به فوتبال ترکیه درک کرد».


سایت ترکیه ای در پایان ابراز امیدواری کرد که مجیدحسینی همین طور وحید امیری دو ملی پوش ایرانی ترابزون صحیح و سالم از بازی های ملی به تمرینات این تیم بازگشته خود را برای بازی های پیش رو آماده نگه دارند تا شوک دیگری به طرفداران ترابزون وارد نشود.

 

دیدگاه‌ها