کد خبر : 1562138 | 27 مهر 1397 ساعت 08:51 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک ایرانی در روزنامه‌های عمان(عکس)

هافبک سابق سپاهان و صبای قم این روزها در پیراهن تیم مجیس عمان به میدان می‌رود.

هافبک ایرانی در روزنامه‌های عمان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان اخیر بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال آسیا بیشتر در لیگ ستارگان قطر حضور داشتند و توانستند نگاه‌ها را بیشتر به خود جلب کنند، اما در این بین نفراتی هم بودند که با رفتن از لیگ برتر ایران راهی عمان شده و  برای تیم‌های این کشور به میدان رفتند که ازجمله آنها می‌توان به میلاد زنیدپور، ارسلان مطهری و ... اشاره کرد.

 

حمیدرضا کاظمی، هافبک سابق سپاهان و صبای قم دیگر بازیکنی است که امسال راهی لیگ عمان شده و برای تیم مجیس به میدان می‌رود که در هفت هفته اخیر لیگ و دو مسابقه جام حذفی برای این باشگاه به میدان رفته و در این مدت موفق شده یک گل و سه پاس گل بدهد.

 

1346051

 

این هافبک ۲۶ ساله که در دیدار اخیر مجیس برابر عمان. اف. سی یک گل زد و یک گل به ثمر رساند، با عملکردش مورد توجه رسانه‌های این کشور هم قرار گرفته و آنها به محبوبیت کاظمی طی مدت کوتاه حضورش در این تیم و همچنین نمایشی که در لیگ عمان داشته و هماهنگی او با سایر بازیکنان مجیس اشاره کردند.

 

1346050

 

مجیس از ساعت ۱۶:۲۰ امروز در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ عمان در ورزشگاه صور به مصاف تیم رده هشتمی العروبی که در دو دیدار اخیرش یک پیروزی و یک تساوی داشته، خواهد رفت و در صورت پیروزی به رده دوازدهم جدول صعود می‌کند.

 

دیدگاه‌ها