کد خبر : 1562357 | 27 مهر 1397 ساعت 21:37 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

از ده به هشت، یک سبد گل سرخ

کریمی - مسلمان؛ جدال عشقی بدون گل!

تقابل ابتدایی دو چهره محبوب پرسپولیسی‌‎ها در استادیوم سردار جنگل با عاشقانه‌های اهدای گل همراه بود و البته جدال بدون گل خاتمه یافت.

کریمی - مسلمان؛ جدال عشقی بدون گل!

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت روند مثبتی در کسب نتیجه در پیش گرفته و در یکی از جدال‌های سخت خود برابر ذوب آهنی که علیرغم حضور در میانه جدول به دنبال صعود به جمع مدعیان است، قرار گرفت و در نهایت به تساوی رضایت داد. مهمترین نکته بازی برای سپیدرود سر و سامان گرفتن خط دفاعی این تیم است؛ آنها طی چهار بازی اخیر 2 گل دریافت کرده‌اند و این در حالی است که برابر رقبایی مثل ذوب آهن، پرسپولیس، نفت آبادان و پیکان قرار گرفته‌اند و حاصل آن دو امتیاز نیز برای جادوگر بوده است.


اما نکته جالب این جدال تقابل ابتدایی محسن مسلمان و علی کریمی بود؛ دو بازیکنی با درصد محبوبیت متفاوت در نزد هواداران پرسپولیس و البته اقبال آنها. مسلمان که خصوصیت تکنیکی چندان جالب توجهی ندارد اما به واسطه حضوری سه ساله در تیم برانکو ایوانکوویچ به شرایط کیفی دست یافت که سکوها احترام زیادی برایش قائل بودند و نمایش فنی او باعث محبوبیت جالب توجهی برای او شده بود. هافبک بازیساز و گلساز سابق پرسپولیس اما در فصل گذشته رفتارهایی نشان داد که باعث شد تا صبر سرمربی کروات طاق شود و در نهایت حکم به عدم تمدید قراردادش داد.

 

 

 

 

 

 

 

 


در سمت دیگر هم علی کریمی قرار داشت؛ بازیکنی با محبوبیت غیرقابل تصور در نزد جماعت پرسپولیسی با رفتار خاص خود توانسته مقبولیت جالب توجهی در بین فوتبالدوستان داشته باشد. کریمی با عصیانگری‌هایش که هیچ گاه به محبوبیتش لطمه نزد و مسلمان هم با حواشی خواسته و ناخواسته خود که باعث روند سینوسی عملکردش شده در قاب هواداران پرسپولیس جا گرفته‌اند. آنها در ابتدای بازی یک عاشقانه جالب را با اهدای گل و خوش و بشی گرم به جا گذاشتند. نکته جالب دیدار این دو، دسته گل عجیب و متفاوتی بود که مسلمان برای علی کریمی آماده کرده بود؛ یک هدیه ولنتاینی به نشانه علاقه هافبک طراح ذوب آهن به ستاره سابق پرسپولیس.


مسلمان که در تیم ملی با علی کریمی همبازی بوده، این فرصت را در رقابت‌های باشگاهی نیافت. به خاطر داریم او در اولین حضورش در پرسپولیس، علی دایی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌دید و طبعا در تیمی با هدایت دایی جایی برای شماره هشت محبوب نیست و جالب اینکه دایی در آن فصل شماره هشت را به سپانوویچ بازیکن خارجی این تیم داد که نامش را تنها در دعوی های حقوقی برای دریافت دستمزدش شنیدیم...


از همه این ها که بگذریم درباره این دو یک جمله مشترک به زبان آورده می‌شود؛ اینکه آنها می‌توانستند بیشتر و بالاتر از آنچه که هستند باشند اگرچه جای فعلی‌شان هم رشک برانگیز است، بخصوص علی کریمی که به تازگی و با رای هواداران یک عنوان غیررسمی (بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا) را از آن خود کرده و شاید دسته گل مسلمان به مناسب تبریکی برای این انتخاب بود.


امروز مسلمان که دوباره به ترکیب ثابت تیمش برگشته، نمایش خوبی در رشت و در استادیوم سردار جنگل داشت تا نشان دهد مشکلات ماه گذشته را پشت سر گذاشته است. البته درخشش او منجر به پیروزی تیمش مقابل سپیدرود نشد تا جدال این دو محبوب سابق پرسپولیسی بدون گل و برداشت مساوی به پایان برسد.


گزارش: حمید ابراهیمی
عکس: آرمین زاهد

دیدگاه‌ها