کد خبر : 1562533 | 28 مهر 1397 ساعت 15:04 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین وزن ایران با 2 برد مقتدرانه استارت زد

برخورد پرویز هادی به غول ترکیه ای

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم ایران بعد از کسب 2 برد حالا باید به مصاف غول ترکیه ای برود.

برخورد پرویز هادی به غول ترکیه ای

به گزارش "ورزش سه"،‌ در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی بوداپست 2018 و در وزن 125 کیلوگرم که 22 کشتی گیر حضور دارند، پرویز هادی در دور اول به مصاف "روبرت باران" دارنده مدال برنز اروپا از لهستان رفت و 11 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.


این کشتی گیر آذربایجانی که کاملا آماده به نظر می رسد، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان "ابراگیم سعیداف" دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس رفت و بازهم در یک نمایش برتر 9 بر 2 به پیروزی رسید تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.


وحالا سخت ترین کشتی این وزن در انتظار پرویز هادی است؛ مصاف با "طاها آکگول" قهرمان جهان و المپیک از ترکیه که با آمادگی کامل مدعی اول این وزن به شمار می رود. سنگین وزن ایرانی باید با قهرمان المپیک 2016 برای رسیدن به نیمه نهایی مبارزه کند؛ دیداری که برای او حکم مرگ و زندگی را دارد. هادی برای کسب مدال طلا به بوداپست رفته و باید دید می تواند از پس این غول ترکیه ای بربیاید یا خیر.


پرویز هادی که تا به حال به مدال جهانی نرسیده، در 31 سالگی فقط به کسب مدال فکر می کند و در صورتی که درخشش بازی های آسیایی را تکرار کند، بعید نیست از سد بزرگان این وزن نظیر "طاها آکگول" هم بگذرد.

دیدگاه‌ها