کد خبر : 1562763 | 29 مهر 1397 ساعت 13:03 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورغلامی دیگر‌ نباید سرمربی باشد

اختلاف شدید در باشگاه ملوان !

جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان که بیش از ۷ ساعت طول کشید در نهایت با اختلاف نظر اعضا و بدون نتیجه به پایان رسید .

اختلاف شدید در باشگاه ملوان !

به گزارش “ورزش سه” محمد رفیع‌نیا، مالک باشگاه ملوان در خصوص نیمه کاره ماندن جلسه اعلام کرد :از نظر ما فرهاد پورغلامی دیگر سرمربی ملوان نیست ، ما اختیارات و امکانات کافی را در اختیار ایشان قرار دادیم و متاسفانه نتیجه مطلوب حاصل نشد و ما از ایشان بابت زحماتشان تشکر می‌کنیم و حالا فقط می‌خواهیم خواسته ی مردم و هواداران که بازگشت مازیار زارع و پژمان نوری است را برآورده کنیم. می خواهیم با آقای پورغلامی که بر خلاف خواسته‌های ما و هواداران از ابتدای فصل مدیریت درستی روی این قضیه نداشت و همچنین نتایج مناسبی کسب نکرد قطع همکاری کنیم.

 

وی ادامه داد :متاسفانه نمایندگان نیروی دریایی در هیات مدیره با وجود اینکه اکثریت آرا با ما است ، مقابل این خواسته مقاومت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به نتیجه برسیم و معتقدند باید کادر فنی فعلی ۲ بازی دیگر روی نیمکت ملوان باشند.»

 

مالک ملوان در ادامه گفت  : با این اوصاف و تا زمانی که خواسته ی به حق هواداران محقق نشود، ادامه ی کار برای ما میسر نیست و اینکه دو روز مانده به دیدارمان در لیگ هنوز تکلیف نیمکت مشخص نیست واقعا برای ملوان زشت است . تاکنون بالای دو میلیارد هزینه کردم هیچ چیز هم نمی خواهم و فقط بخاطر شهرم و‌عشقم ملوان این کار را کردم و نمیخواهم ملوان مسیر پاس و ابومسلم را طی کند !

 

گفتنی است با این اختلافات مقرر شده تا تصمیم گیری بعدی کادر فنی فعلی بدون حضور آقای پورغلامی تیم را مقابل فجر در بازی روز دوشنبه هدایت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها