کد خبر : 1563054 | 30 مهر 1397 ساعت 16:52 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مظلومی به استقلال در پستی بیگانه (عکس)

سرمربی اسبق استقلال در پستی جدید بعد از 3 سال به تمرین این تیم برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی سال ها به عنوان مربی، سرمربی و البته عضو کادرفنی در تمرین های استقلال شرکت می کرد و هرگز با جو این تیم بیگانه نیست.


مظلومی که مربیگری را به عنوان دستیار در همین استقلال و در کنار منصور پورحیدری شروع کرده بود، در لیگ دهم با نظر مثبت علی فتح الله زاده سرمربی این تیم شد و در طول دو سال حضور در این تیم یک بار قهرمان جام حذفی شد و با تیم پرستاره ای که در لیگ یازدهم در اختیار داشت تا پای قهرمانی هم پیش رفت اما جدایی مجیدی در نیم فصل باعث شد او صدر جدول را از دست بدهد و قهرمانی را به سپاهان واگذار کند.


مظلومی بعد از 3 سال خانه نشینی در لیگ پانزدهم دوباره هدایت استقلال را در اختیار گرفت، هفته های زیادی صدرنشین بود و در جام حذفی به فینال صعود کرد اما چون جامی نگرفت در پایان فصل جای خود را به منصوریان داد.


مظلومی حالا 3 سال بعد از جدایی از استقلال امروز به تمرین این تیم رفت اما نه به عنوان سرمربی، به عنوان عضو کمیته فنی تا شرایط تیم را زیر نظر بگیرد.


مظلومی در هنگام حضور در تمرین استقلال با استقبال وینفرد شفر، اصغر حاجیلو و شاگردان قدیمی اش روبرو  شد تا ثابت شود او هنوز در این تیم محبوبیت دارد.


اگر قرار باشد استقلال در این فصل به سوی قهرمانی حرکت کند باید هماهنگی کامل بین کمیته فنی و کادرفنی وجود داشته باشد تا شفر بتواند برنامه های خود را در استقلال پیاده کند.

 

1347224

 

1347225


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها