کد خبر : 1563060 | 30 مهر 1397 ساعت 17:12 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال نه پول دارد، نه مشکل مالی!

مدیران باشگاه استقلال عقیده دارند این باشگاه در مقطع کنونی مشکل مالی ندارد.

استقلال نه پول دارد، نه مشکل مالی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها در شرایطی به هفته دهم نیم فصل رسیده اند که تنها 20 درصد قراردادهای خود را پرداخت کردند و مدتی است حقوق خارجی های این باشگاه از جمله شفر، کادرفنی و بازیکنان به تاخیر افتاده است و همچنین باشگاه برای توافق با بویان و پرداخت مبلغی از قرارداد او برای بستن پرونده، مشکل دارد.


با این وجود ملکی عضو اقتصادی هیات مدیره استقلال این موضوع را رد می کند و می گوید: مشکلی از لحاظ مالی نداریم، اسپانسر استقلال هم به تعهداتش خوب عمل کرده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


ملکی در ادامه این گفت و گو ضمن رد این موضوع که درآمدهای استقلال توسط افتخاری پیش خور شده، به فارس گفت: وقتی افتخاری تیم را تحویل داد، حتی دو سه میلیارد تومان هم از اسپانسر سال گذشته طلبکار بودیم، این دو سه میلیاردی که می‌گویم حدودی است و رقم دقیق نیست، ولی از لحاظ مالی مشکلی نداریم.


به این ترتیب به نظر می رسد استقلال این روزها وضعیت عجیبی دارد. باشگاه برای پرداختی به بازیکنان و مربیان پول در اختیار ندارد و دستمزدها و قراردادها تا به امروز با وجود تلاش مدیران این باشگاه بر اساس بندهای حاضر در قرارداد پیش نرفته و البته برخی بدهی های مهم خارجی مانند جپاروف و بویان تعیین تکلیف نشده است و از سوی دیگر مدیران این باشگاه عقیده دارند که مشکل مالی در جمع آبی ها وجود ندارد.

دیدگاه‌ها