کد خبر : 1563068 | 30 مهر 1397 ساعت 17:38 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

امید عالیشاه پا به توپ شد

آخرین تمرین پرسپولیسی ها پیش از تقابل با السد

سرخپوشان پایتخت آخرین تمرین پیش از بازی با السد را انجام دادند.

آخرین تمرین پرسپولیسی ها پیش از تقابل با السد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین پیش از دیدار حساس مقابل السد را آغاز کردند. ۱۵ دقیقه ابتدایی این تمرین با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد و سپس قرمزها پشت درهای بسته مشغول تمرین شدند.

نکته جالب حضور کارگران در بخش های مختلف ورزشگاه آزادی بود. آن ها در تونل ورزشگاه و همچنین روی سکوها و در ورودی ورزشگاه تعمیرات مختلف را انجام میدادند تا بازی برای نیمه نهایی آسیا آماده شود.

در ابتدا مارکو استیلینوویچ به همراه کادر تدارکات وارد زمین شدند و سپس دیگر مربیان و همچنین بازیکنان به زمین آزادی پا گذاشتند و تمرین آغاز شد. آن ها نخست در گوشه ای زمین مشغول گرم کردن شدند که در این حین شوخی های جالبی هم بین بازیکنان به وجود آمد. امید عالیشاه نیز در این تمرین حضور داشت.

 

حسین کلانی و حمید استیلی در محل تمرین سرخ ها حضور یافتند و کریم باقری در اواسط تمرین به دیدار آن ها رفتند و با اساطیر باشگاه پرسپولیس دیدار کرد. این در حالی بود که شاگردان برانکو زیر باران تمرین می‌کردند.

پس از آن بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و بازی درون تیمی را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای کادرفنی انجام دادند. عالیشاه بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس در این تمرین حضور فعالی داشت و کار با توپ را هم انجام داد تا نگرانی هواداران برای حضور او از بین برود، هرچند که بعید است فردا در ترکیب اصلی باشد.

 

در بازی درون تیمی بازیکنان بارها سیامک نعمتی، محمد انصاری و... را مورد تشویق قرار دادند. پس از پایان ۱۵ دقیقه ابتدایی، تمرین پشت درهای بسته ادامه یافت و برانکو تمرینات تاکتیکی و برنامه های خود را با شاگردانش مرور کرد.

دیدگاه‌ها