کد خبر : 1563626 | 03 آبان 1397 ساعت 09:24 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوروسیا دورتموند؛ تخت گاز روی دور پیروزی

بوروسیا دورتموند با پیروزی 4-0 مقابل اتلتیکو برای اولین بار از سال 2014 و برای سومین بار در تاریخ خود، سه بازی اولش در چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بوروسیا دورتموند؛ تخت گاز روی دور پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، زنبورهای زرد فوتبال آلمان در یک شب درخشان در ورزشگاه خانگی‌شان، سیگنال ایدونا پارک، اتلتیکو مادرید را با شکستی تحقیرآمیز بدرقه کردند و با این پیروزی به رکوردهای جالب توجهی دست یافتند. دورتموند حالا روی کاغذ برای صعود به مرحله‌ی دوم چمپیونزلیگ تنها به دو امتیاز نیاز دارد.

 

دورتموند پیش از این تنها در فصل 2014/2015 و 1996/1997 توانسته بود فصل معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا را به سه پیروزی پیاپی آغاز کند. از نظر تعداد گلهای به ثمر رسیده در این سه بازی هم فصل جاری دومین شروع فوق‌العاده‌ی دورتموند در رقابتهای باشگاهی اروپا به حساب می‌آید.

 

آمار جالب توجه دیگر دورتموند این است که در سه بازی اول فصل جاری در چمپیونزلیگ، زردپوشان تا کنون حتی یک گل هم دریافت نکرده و دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته‌اند.

 

نکته‌ی جالب دیگر اینکه دورتموند تا اینجای فصل در رقابتهای مختلف شش بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این ورزشگاه 25 گل به ثمر رسانده است. دیشب وقتی گل چهارم زردپوشان به ثمر رسید، هواداران حاضر در ورزشگاه به ثمر رسیدن بیست و پنجمین گل تیم‌شان در سیگنال ایدونا پارک را جشن گرفتند.

 

1348036

 

زردپوشان دورتموند تا کنون تنها دو بار موفق شده بودند در رقابتهای چمپیونزلیگ تیمی را با اختلاف 4 گل شکست دهند و دیشب موفق شدند این آمار خود را به سه پیروزی برسانند.

 

با پیروزی دیشب، بیلان بوروسیا دورتموند در مقابل تیم‌های اسپانیایی به هشت پیروزی، چهار تساوی و سه شکست تبدیل شد. زردپوشان دورتموند در هفت بازی خانگی اخیرشان در مقابل تیم‌های لالیگایی تنها یک بار شکست خورده‌اند. به نظر می‌رسد دورتموند کم کم در حال تبدیل شدن به گربه سیاه تیم‌های اسپانیایی است.

 

دیدگاه‌ها