کد خبر : 1564327 | 05 آبان 1397 ساعت 21:36 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت هافبک بایرن؛ سوغات تلخ پیروزی

بایرن مونیخ در ادامه بازگشت خود توانست به یک برد در زمین حریف دست پیدا کند ما در این بازی کواچ مجبور شد یک تعویض اجباری در نیمه دوم انجام دهد و لئون گورتزکا به بیرون رفت.

به گزارش ورزش "سه " تیم فوتبال بایرن مونیخ  امروز توانست با نتیجه 2 بریک تیم  فوتبال ماینس را در اوپل آرنا ،ورزشگاه اختصاصی ماینس با دو گل گورتسکا و تیاگو آلکانترا  شکست دهد  تا مرهمی باشد بر زخم هایی که در طول ماه گذشته بر پیکره این تیم فرود آمده بود، تا آنجا که صحبت های اخراج کواچ هم به گوش رسید که البته با مدیریت فوق العاده کارل هاینس رومینیگه  وصالح حمید زیچ  مدیران این باشگاه کنترل شد و اثراتش را امروز  در تیم بایرن می توانستیم به وضوح مشاهده کنیم .آنها پس از دریافت گل تساوی دردقیقه 48  توانستند به بازی برگردند و  گل پیروزی بخش را به ثمربرسانند. 


بایرن مونیخ علی رغم  برد با ارزشی که بدست آورد متحمل یک خسارت نیز شد. گورتسکا هافبک  جوان و آینده دار این تیم  و زننده گل اول بازی  که رفته رفته جایش  را در تیم بایرن مونیخ پیدا می کند ، در دقیقه 55 مجبور شد بخاطرآسیب دیدگی زمین بازی را ترک کند  و جایش را به رناتو سانچز پرتغالی بدهد.

گورتزکا  در رابطه با این صحنه  می گوید: در زمین چاله ای وجود داشت و من متاسفانه زمین خوردم. اما می توانم به شما بگویم  همه چیزمرتب است  او درباره حضور در بازی جام حذفی افزود :  من نمی خواهم خیلی به دور دست نگاه کنم ومن هیچ موقع  تغییری را بی دلیل انجام نخواهم داد.
نیکو کواچ سرمربی کروات بایرن نیز در این باره به خبرنگاران بعد از بازی گفت  :او درد داشت  ، اما بعد از آنچه که دکتر گفت به نظر خیلی طول نخواهد کشید و او آزمایشات بیشتری را انجام خواهد داد .

 

به نظر می رسد با این اوصاف او به بازی روز سه شنبه در مقابل اس وی رودینگ هاسن در مسابقات جام حذفی نمی رسد واین مصدومیت اگر ادامه پیدا کند  خبر خوشی نه تنها برای بایرن نیست بلکه یواخیم لوو هم از این بابت ضررخواهد کرد.

 

1348865

دیدگاه‌ها