کد خبر : 1564493 | 06 آبان 1397 ساعت 14:47 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با استقلال خیلی انگیزه داشتم؛

یوسفی: شانس آوردم رباطم پاره نشد!

محسن یوسفی می‌گوید رباط صلیبی پاره نکرده اما دو ماه خانه نشین خواهد بود.

یوسفی: شانس آوردم رباطم پاره نشد!

به گزارش ورزش سه، دو هفته پیش در بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان، مدافع تیم نفت خطای بدی روی محسن یوسفی انجام داد که منجر به مصدومیت بازیکن سابق استقلال شد. یوسفی در این باره به ورزش سه گفت:

 

شانس آوردم رباطم پاره نشد

 

در دقیقه 15 بازی با مسجد سلیمان، نمیدانم چه تکلی بود. خیلی بد زد و باعث شد فکر کنم من دو ماهی در زمین نباشم با این تکلی که این آقا زد. امروز پیش دکتر نوروزی هستم و خدا را شکر رباط صلیبی نبود، فیزیوتراپمان هم گفته بود رباط صلیبی نیست. خدارا شکر نیست ولی با این حال چون ضربه اش بد بود دو ماه درمانش طول میکشد. آسیب دیدگی در زانویم است اما رباط صلیبی پاره نشده ولی جاهای دیگری آسیب دیده؛ رباط پشت پایم آسیب دیده.

 

به تکل فکر میکنم عصبی می‌شوم

 

با اتفاق بدی که پارسال برایم افتاد من یک سال بازی نکرده ام. خیلی شرایط سختی بود و من خیلی تلاش کردم دوباره به فوتبال برگردم و خداروشکر این اتفاق افتاد. الان در ماشین سازی خیلی شرایطم خوب بود و روز به روز و بازی به بازی هم بهتر میشد اما این تکل را خیلی بد زد. فکرش را هم میکنم عصبی میشوم. نمیدانم چه کسی بود. یکی از دفاع وسط های نفت مسجد سلیمان بود. انقدر تکل بدی بود و من هم انقدر درد داشتم یکی دو روز اصلا نفهمیدم چه شد. باز هم خداراشکر رباط صلیبی ام پاره نشده و میتوانم با یکی دو ماه تمرینات فشرده و فیزیوتراپی برگردم. بخشی از درمانم را در تهران انجام میدهم و بقیه را میروم پیش فیزیوتراپ خودمان اقای حسین نصرتی.

 

شرایط ماشین سازی خیلی بد بود

 

اول شرایط ماشین سازی خیلی بد بود ما نزدیک دو هفته به شروع لیگ مانده بود که با آقای کریمی شروع کردیم. تیم معلوم نبود اسمش چیست و میخواهند چکار کنند، بفروشند. ابتدای فصل خیلی شرایط بدی را شروع کردیم ولی الان باز بهتر شده و با آمدن آقای مهاجری شرایطمان عوض شده ولی ما در این پنج هفته آینده بازی های خیلی سختی داریم. با استقلال، سایپا، پرسپولیس، سپاهان و پدیده بازی داریم. با پنج تیم مدعی بازی داریم که این شرایط را سخت میکند و باید خیلی تلاش کنیم که بتوانیم از این پنج بازی عبور کنیم و انشالله این اتفاق هم میفتند. شرایط مصدوم های تیم، تیم را اذیت میکند خود من مصدوم هستم یکی دوتا از بازیکن های خوب دیگرمان هم مصدوم شده اند و دست آقای مهاجری را بسته اند. همینجوری هم با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

 

برای بازی استقلال خیلی انگیزه داشتم

 

من سال گذشته بخاطر اتفاقی که برای مچ پایم افتاد کل بازی ها را ازدست دادم. امسال از اول حتی بازی های که خیلی مهم نبودند دوست داشتم بازی میکردم سعی کردم به تیمم کمک کنم. الان هم که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی داریم که تیم های خوبی هستند من خیلی دوست داشتم این بازی ها را بازی کنم خیلی هم تلاش میکردم ولی متاسفانه این اتفاق پیش آمد. الان هم استقلال واقعا شرایطش سخت شده، بازی با سپاهان هم بدشانسی آوردند و آرزوی موفقیت میکنم برای استقلال. آنطرف هم انشالله ماشین سازی بتواند در این چند هفته آینده شرایط خوبی داشته باشد.

 

برانکو چون نتیجه گرفته بهانه نمی‌آورد

 

همیشه  این افت و خیز ها بوده این دو سه سال گذشته از زمان علیمنصور گرفته تا زمان شفر خیلی  استقلال فراز و نشیب زیاد داشت الان هم که تیام رفت و بنظر من حواشی استقلال هم زیاد شده و بعضی از پیشکسوت ها هم صحبت میکنند و به جای اینکه امیدواری بدهند بدتر میکنند. نتیجه باعث خیلی چیز ها میشود. الان پرسپولیس هم خیلی از بازیکنانش رفته اند، همه میگویند برانکو هیچ اعتراضی نمیکند و اصلا برایش مهم نیست بازیکنانش رفته اند ولی چون نتیجه میگیرد اینجور است. اگر برانکو هم دو بازی میباخت این هم میگفت فلان بازیکنم رفته طارمی رفته فلانی رفته و بهانه می آورد. به نظر من استقلال در نتیجه گرفتن بد عمل میکند وگرنه به نظر من از لحاظ تیمی از نظر شرایط مدیریتی و امکانات زمین استقلال شرایط بدی ندارد. الان در همین بازی با سپاهان، استقلال بهتر از سپاهان بازی کرد توپ دقیقه نود گل نمیشد همه به به و چه چه میکردند وگرنه استقلال از نظر مهره و کادر فنی تیم خوبی است.

 

ماشین سازی در مقابل تراکتور مظلوم است

 

بالاخره بازیکن هم برای خودش شخصیت قائل است اینکه زمین تمرینش را میگیرند و به یک تیم دیگر میدهند شاید از نظر روحی روانی روی بازیکنان تاثیر بگذارد ولی به نظرم باز هم در این وضعیت اقتصادی و در این شرایط آقای زنوزی دو تیم را ساپورت میکنند باید از ایشان تشکر کرد اما این وسط ماشین سازی یک ذره شرایطش سخت شده و شرایطی که برای تراکتور هست برای ماشین سازی نیست ولی با این حال باید از آقای زنوزی تشکر کرد که در این شرایط بد اقتصادی از دو تیم حمایت میکند. ما در این زمین تمرین جدیدی که داده اند هم شرایطمان بد نیست و زمین تمرین خوب و رختکن خوبی داریم و انشالله که بیشتر به این تیم برسند، ماشین سازی یک ذره در مقابل تراکتور مظلوم است.

دیدگاه‌ها