کد خبر : 1564551 | 06 آبان 1397 ساعت 17:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ سرخپوشان در دربی لیگ یک

لیگ یک/ مهدی پاشا کاملا در لبه تیغ !

دربی هفته دهم رقابت های لیگ یک را شاگردان فرهاد کاظمی در خانه بادران پیروز شدند تا خود را در دو قدمی صدر جدول قرار دهند.

لیگ یک/ مهدی پاشا کاملا در لبه تیغ !

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته یک تیم های بادران و سرخپوشان پاکدشت در تهران به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با توجه به شرایط دو تیم در جدول حساسیت بالایی داشت چرا که بادران یازده و سرخپوشان 12 امتیاز داشتند.

 

تیم پاکدشت کل ماه مهر را با 4 پیروزی متوالی پشت سر گذاشته بود و فرم مناسبی داشت و در سمت مقابل بادران با مهدی پاشازاده در دو بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود و شرایط خوبی را سپری نمی کرد.

 

سرانجام در این تقابل شاگردان فرهاد کاظمی توانستند میزبان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و به عنوان یک مدعی بالا نشین خود را معرفی کنند. هادی شکوری 2 گل از روی نقطه پنالتی برای سرخپوشان به ثمر رساند و در ادامه میثم مجیدی یک پنالتی برای بادران زد که اختلاف را به حداقل رساند. در پایان پاکدشتی ها به سه امتیاز مهم این دربی رسیدند.


در واپسین دقایق بازی مهدی پاشازاده که از عملکرد داور عصبانی بود، با شدت خاصی قصد حرکت به داخل زمین و به سمت داور را داشت که تعداد زیادی از افراد در آن لحظه جلوی سرمربی بادران را گرفتند تا این کار را انجام ندهد.


پس از سوت پایان هم دو سه نفر از کسانی که نزدیک به تیم بادران بودند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

 

1349104

 

با این پیروزی سرخپوشان با انجام 8 بازی 15 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رسیدند. این در حالی است که تیم های اول و دوم جدول 9 بازی انجام داده و به ترتیب 20 و 19 امتیازی هستند. ضمن اینکه بازی بعدی سرخپوشان یک جدال بسیار حساس با اول لیگ یک یعنی گل گهر سیرجان است که می تواند در معادلات صدرنشینی بسیار تاثیرگذار باشد.

 

 تیم بادران هم فرصت خوبی را از دست داد و پس از سومین ناکامی متوالی در لیگ یک رتبه هشتم را از آن خود کرد. شاگردان پاشازاده در بازی بعدی خود میهمان شهرداری تبریز خواهند بود.

دیدگاه‌ها