کد خبر : 1564564 | 06 آبان 1397 ساعت 17:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تیره روزی‌های ملوان ادامه دارد

لیگ یک / شکست ممی در تبریز،گام اول سست بود

ملوانان همچنان یکی از بدشانس ترین تیم حاضر در لیگ دسته اول مشخص می شود. آنها در حضور کادرفنی جدید نتوانستند با امتیاز زمین را ترک کنند.

لیگ یک / شکست ممی در تبریز،گام اول سست بود

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان در نهمین دیدار خود در لیگ دسته اول، امروز در حالی روبروی شهرداری تبریز قرار گرفتند که کادر فنی خود را به نسبت ابتدای فصل کاملا متحول شده می دیدند. آنها که برای پایان دادن به تیره روزی های خود دست به تغییر و تحول روی نیمکت زدند از ابتدای بازی به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند تا بتوانند بازی نهم خود را با امتیاز به پایان برسانند.


البته در کنار حملات ملوانان، بازیکنان تیم شهرداری تبریز نیز کم نیاوردند و آنها هم در نیمه اول یکی دو بار تا فروریختن دروازه پیش رفتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و هر دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.


در نیمه دوم نیز هر دو تیم (ملوانان بیشتر) راه دروازه روبرو را در پیش گرفتند تا بتوانند گل برتری را وارد دروازه حریف کنند و در این میان هر کدام از آنها با بی دقتی بازیکنان و یا بدشانسی موقعیت های به دست آورده را از دست می دادند تا اینکه در دقایق پایانی بازی، یعنی در دقیقه 78 این بازیکنان تیم میزبان بودند که توانستند زحمات خود را به ثمر بنشانند. آنها در این دقیقه و روی خطای مدافع ملوانان در محوطه جریمه حریف توانستند یک ضربه پنالتی به دست بیاورند و در نهایت توسط محمد زینال خیری اولین و تنها گل این بازی را به ثمر برسانند. گلی که سه امتیاز کاملا به موقع برای آنها در پی داشت.

 

1349181


پس از این گل طبیعی بود که انزلی چی ها در مدت زمان باقیمانده راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و بارها حملات تند و تیز خود را به سوی دروازه حریف تدارک دیدند تا شاید بتوانند بازی را به تساوی و کسب امتیاز از تبریز بکشانند اما این اتفاق در نهایت نیفتاد تا این تیم تبریزی باشد که در نهایت بازی را با کسب امتیاز به پایان برسانند.


این دیدار را می توان اولین بازی محمد احمدزاده، سرمربی جدید ملوانان دانست که با کمک مازیار زارع اقدام به هدایت قوهای سپید کرد که در نهایت با پیروزی و حتی تساوی به پایان نرسید.


ملوانان با این شکست کماکان 4 امتیازی باقی ماندند و به قعر جدول چسبانده شدند. در طرف دیگر شهرداری تبریز با این سه امتیاز 10 امتیازی شدند و در رده نهم جدول جدول رده بندی قرار گرفتند. البته در باره ملوانان این نکته نیز گفتنی است که آنها علاوه بر این 4 امتیاز، 6 امتیاز دیگر نیز به دست آورده بودند که به دلیل محرومیت از سوی فیفا کسر شد تا انزلی چی ها به جای 10 امتیاز در حال حاضر 4 امتیازی باشند.

دیدگاه‌ها