کد خبر : 1564620 | 06 آبان 1397 ساعت 20:14 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض، هند پنالتی و توقف پانزده دقیقه‌ای

جنجالی‌ترین بازی لیگ یک در تبریز (عکس)

یکی از جنجالی ترین بازی های لیگ دسته اول، امروز در تبریز برگزار شد. دیداری که کارت و پنالتی و اعتراض شدید و توقف طولانی مدت و در نهایت گل مشکوک را در خود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های این هفته لیگ دسته اول، ملوانان امروز راهی تبریز شدند تا بتوانند اولین دیدار سرمربی جدید خود را با پیروزی جشن بگیرند. محمد احمدزاده این روزها برای چندمین بار روی نیمکت تیم محبوب خود نشسته و اتفاقا ستاره هایی همچون مازیار زارع و پژمان نوری نیز در کنار احمدزاده بار دیگر به تیم آمدند تا بتوانند قوهای سپیدرود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی ورود به لیگ برتر مطرح کنند.


اولین دیداری که ملوانان رسما با تغییرات ایجاد شده به میدان آمدند اما جز اینکه تبدیل به یکی از جنجالی ترین بازی های لیگ دسته اول شود چیز دیگری برای آنها نداشت. درباره جنجال ایجاد شده جریان از این قرار است که در  محوطه جریمه ملوان و در دقیقه 62 بازی، ضربه بازیکن شهرداری با برخورد به سعید سالارزاده به زعم داور خطای هند بود و به همین دلیل او به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

 

1349226

 

1349228

 

1349227


این اتفاق در حالی افتاد که بر عکس داور و بازیکنان تیم شهرداری، بازیکنان ملوان معتقد بودند توپ به سینه سالارزاده برخورد کرده و آنقدر واضح بوده که اعتراض شدید آنها در پی داشته باشد. انزلی چی ها که نیاز مبرم به کسب امتیاز از این بازی داشتند هیچ جوره راضی به این پنالتی نمی شدند ضربه اعلام شده را ناداوری در این دیدار می دانستند.


این موضوع تا دقایق زیادی به همین ترتیب پیش رفت و می توان گفت پس از سوت داور به نشانه اعلام پنالتی، حدودا 13 دقیقه بازیکنان و نیمکت نشینان تیم ملوان به دلیل پنالتیی که به نظر آنها درست نبوده، بازی را خواباندند و تیم  در نهایت در دقیقه 75 یاران محمد احمدزاده راضی به ادامه بازی شدند و البته اجازه دادند تا بازیکن شهرداری تبریز ضربه پنالتی را بزنند. ضربه ای که در نهایت تبدیل به گل شد و علیرغم حملات ملوانی ها، تغییری در نتیجه بازی به وجود نیامد و همان ضربه جنجالی در نهایت نتیجه نهایی بازی را در پی داشت تا ملوان حتی یک امتیاز از این بازی نیز نصیبشان نشود و به قعر جدول رده بندی برسند.

 

1349229


در اوج این جنجال و در حالی که ملوانان راهی کناری از زمین شده بودند تعدادی از بازیکنان تیم شهرداری نیز با هواداران انزلیچی درگیر شده و همین اتفاق بر حواشی بازی افزود.


پس از رسیدن به دقیقه نود بازی نیز در مجموع داور اعلام 15 دقیقه وقت تلف شده کرد و در حالی که دقایقی از وقت اعلام شده نیز توسط بازیکنان درون زمین تلف شد انزلیچی ها انتظار داشتند تا زمان بیشتری بازی ادامه داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد تا داور راس 15 دقیقه در سوت خود بدمد.

 

1349231

 

1349230

 

 

دیدگاه‌ها