کد خبر : 1564675 | 07 آبان 1397 ساعت 09:07 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

توخل به دلیل انضباطی امباپه و رابیو را نیمکت‌نشین کرد

هشدار توخل به ستاره‌های جوان PSG

توماس توخل اذعان کرد که علت نیمکت‌نشین کردن دو ستاره‌ی PSGامباپه و رابیو در دیدار این تیم مقابل مارسی، عدم حضور آنها در جلسه‌ی درون‌تیمی پیش از این بازی بوده.

هشدار توخل به ستاره‌های جوان PSG

به گزارش "ورزش سه"، امباپه که نیمه‌ی اول نیمکت‌نشین بود و در نیمه‌ی دوم به زمین آمد اولین گل تیمش را به ثمر رساند و یولیان دراکسلر با به ثمر رساندن گل دوم PSG پیروزی 2-0 این تیم بر مارسی را قطعی کرد ولی با این همه توخل حتی با توجه به گلزنی امباپه همچنان از دست او و رابیو ناراحت بود و بعد از بازی گفت:" بله، من از دست این دو نفر ناراحت بودم. کیلین و آدرین به خاطر مسائل انضباطی از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بودند".

 

توخل در ادامه گفت:" کسی نباید برای شرکت در این جلسات قبل از بازی تاخیر داشته باشد و از طرفی من نمی‌توانم به خاطر تاخیر یک بازیکن کل تیم را تنبیه کنم. تیم همیشه مهمتر از فرد است. این یک اصل اساسی است. کیلین با گلی که زد خطای خود را جبران کرد و این همان چیزی بود که از او انتظار داشتیم. ولی راستش را بخواهید من از بازی کردن بدون کیلین خوشم نمی‌آید. حتی باید بگویم از بازی بدون امباپه متنفرم. بله راستش را بخواهید امشب برای من شب سختی بود. یک شب خیلی سخت. اینکه یازدهمین پیروزی پیاپی این فصل را بدست آورده‌ایم اتفاق فوق‌العاد‌ه‌ای است ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاد کامم آنقدر تلخ شده که نمی‌توانم آنقدر که دلم می‌خواهد خوشحال باشم".

 

1349318

 

یولیان دراکسلر که با گل خود در آخرین لحظات بازی خیال PSG را راحت کرد تا هم‌تیمی‌هایش پیروزی 2-0 بر مارسی را جشن بگیرند هم گفت که پیام توخل به بازیکنانش توسط آنها صریح و روشن دریافت شده است. ستاره‌ی آلمانی پاری سن ژرمن در این باره گفت:" این مساله، مساله‌ای است بین سرمربی ما و کیلین و آدرین. ولی پیامی که سرمربی برای همه‌ی بازیکنان تیم فرستاده روشن و واضح است. اینکه تیم و باشگاه از هر بازیکنی مهمتر و بزرگتر هستند. ما در بازی‌های آینده به کیلین و آدرین نیاز داریم. البته تصمیم نهایی به عهده‌ی سرمربی است ولی اینکه امروز ما در این بازی برنده شدیم نشان می‌دهد که حق با سرمربی بوده".

 

دیدگاه‌ها