کد خبر : 1564780 | 07 آبان 1397 ساعت 14:20 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

کونته برای این رئال، مربی مناسبی نیست

پس از افتضاح دیشب رئال در نوکمپ، بسیاری منتظر خبر رسمی اخراج لوپتگی از سمت سرمربیگری این تیم هستند.

کونته برای این رئال، مربی مناسبی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پیش از ال کلاسیکو مشخص بود که اگر رئال شکست خورده زمین را ترک کند، لوپتگی باید منتظر اخراج خود باشد. شکست 5-1 را در واقع باید آخرین فرصت از دست رفته لوپتگی برای بقا دانست. بسیاری معتقدند که کونته امروز جانشین لوپتگی خواهد شد و گزینه ای مناسب برای رئال است اما والدانو، مدیر ورزشی رئال بین سال های 2000 تا 2004 و کسی که سال 1995 رئال را قهرمان لالیگا کرد، عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1311546

 

 

ستاره آرژانتینی سابق فوتبال، در این رابطه به اوندا سرو گفت:« در چنین مواقع بحرانی، روسای باشگاه دوست دارند که از یک نفر که مورد اعتمادشان است، دروغ بشنوند. اینکه یک مربی به او معرفی کنند و بگویند مشکلات با او حل خواهد شد. اینکه قرار است با این مربی ده برد متوالی کسب کنیم. من دقیقا در چنین موقعیتی بوده ام و می دانم الان پرز به چه چیز فکر می کند.»

 

والدانو ادامه داد:« از نظر من، روبرتو مارتینز(سرمربی اسپانیایی بلژیک) گزینه ای مناسب برای رئال است و راحت تر خود را با شرایط فعلی رئال وفق خواهد داد. کونته هم البته که مربی خوبی است و در ایتالیا و انگلیس سابقه قهرمانی دارد ولی او شاید نتواند برای این رئال که یک گلزن متخصص ندارد، کار خاصی انجام دهد.

در شرایط فعلی، مارتینز گزینه ای مناسب تر است. البته این روزها از رسانه ها بیشتر و بهتر می توان اخبار موثق را جست و جو کرد و اینطور که مشخص است، کونته جانشین لوپتگی خواهد شد. لوپتگی از مدت ها پیش در خطر اخراج قرار داشت ولی نتوانست تیم را متحول کند.»

 

 

دیدگاه‌ها