کد خبر : 1564896 | 08 آبان 1397 ساعت 09:12 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

گوتزه: اوسین بولت حتماً در فوتبال موفق می‌شود

ماریو گوتزه که در سال 2014 با تک‌گل خود در فینال جام جهانی، آلمان را به قهرمانی جهان رساند می‌گوید شک ندارد اوسین بولت سریع‌ترین مرد دنیا در فوتبال هم موفق خواهد شد.

گوتزه: اوسین بولت حتماً در فوتبال موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گوتزه که در مدت کوتاه حضور اوسین بولت در باشگاه دورتموند برای شرکت در تمرینات این تیم، با بولت از نزدیک آشنا شده ضمن حمایت از او می‌گوید سریع‌ترین مرد دنیا در ماجراجویی جدیدش یعنی ورود به دنیای فوتبال حرفه‌ای هم موفق خواهد بود. بولت دارنده‌ی هشت مدال طلای دوی سرعت المپیک در حال حاضر به صورت آزمایشی به تیم سنترال کوست مارینرز استرالیا ملحق شده و امیدوار است تا 12 ماه آینده بتواند با این باشگاه حاضر در ای‌لیگ استرالیا قراردادی دائمی امضا کند.

 

گوتزه در اوایل سال جاری میلادی، در دوره‌ی کوتاه حضور اوسین بولت در تمرینات باشگاه دورتموند با او از نزدیک آشنا شده و می‌گوید به خاطر همین آشنایی است که می‌گوید سلطان 32ساله‌ی دوی سرعت دنیا انتقال و گذار از دو و میدانی به فوتبال را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

 

گوتزه در گفتگو با اومنی‌اسپورت گفت:" به نظر من بولت می‌تواند موفق شود. راستش را بخواهید نمی‌دانم لیگ استرالیا دقیقاً چه سطحی دارد و تیمهای حاضر در آن لیگ را نمی‌شناسم. ولی بولت ورزشکار است و توانایی‌های زیادی دارد، توانایی‌هایی که برای موفقیت در فوتبال لازم هستند".

 

 گوتزه در مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره می‌کند که با توجه به کم بودن تجربه‌ی بولت در فوتبال با دیدن تکنیک فوتبالی او شگفت‌زده شده است. گوتزه در این باره گفت:" دورانی که اوسین بولت اینجا در دورتموند بود واقعاً جالب بود. همینکه می‌توانستیم او را از نزدیک ببینیم، وقتی می‌دیدیم ورزشکاری از یک رشته‌ی دیگر چطور سعی می‌کند فوتبال بازی کند واقعاً لذت‌بخش بود. ولی کار اوسین واقعاً عالی بود. باید اعتراف کنم که انتظار داشتیم تکنیکش ضعیف‌تر باشد ولی او واقعاً خوب بود".

 

1291452

دیدگاه‌ها