کد خبر : 1565129 | 09 آبان 1397 ساعت 13:30 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

داورزنی حرفی از جدایی نزد!

اولین واکنش وزارت ورزش به استعفای خادم

معاون وزیر ورزش از استعفای رسول خادم ابراز بی اطلاعی کرده است!

اولین واکنش وزارت ورزش به استعفای خادم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خادم که چند روز بعد از پایان رقابت های جهانی ۲۰۱۸ نامه استعفای خود به اعضای مجمع عمومی فدراسیون را رسانه ای کرده و مدعی شده که به وزارت ورزش هم کناره گیری خود را اطلاع داده، منتظر برگزاری مجمع فوق العاده است.


با این حال اولین واکنش وزارت ورزش به این تصمیم رسول خادم بی اطلاع بوده است! محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در این باره به ایسنا گفته است: «اینکه خادم دوباره استعفای خود را از طریق اطلاعیه‌ای در رسانه‌ها اعلام کرده است، من اطلاعی ندارم. نه هنوز خادم را دیده‌ام و نه صحبتی با او داشته‌ام.»


جالب اینکه رییس مستعفی فدراسیون کشتی در نامه خود تاکید کرده به وزارت ورزش هم این موضوع را اطلاع داده و درخواست داشته هر چه زودتر مجمع فوق العاده برگزار کنند.


داورزنی با وجود بی اطلاعی از این استعفا درباره تصمیم وزارت ورزش در واکنش به این ماجرا گفت: «اجازه دهید در این زمینه کار کارشناسی صورت بگیرد و براساس نقطه نظرات کارشناسان، خبرگان فن، پیشکسوتان کشتی،‌ کمیته فنی و صاحبنظران کشتی به یک جمع بندی نهایی برسیم تا بتوانیم به ورزش اول کشور کمک کنیم تا بتواند در آینده دوباره روی ریل موفقیت قرار بگیرد. باید فکر اساسی برای کشتی صورت بگیرد چون یک جای کار ایراد دارد که البته این ایرادات به معنای تغییرات در مدیریت نیست.»

دیدگاه‌ها