کد خبر : 1565159 | 09 آبان 1397 ساعت 14:44 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

وفاداری به خادم به سبک بنی‌تمیم و لایق

نایب‌رییس و دبیر فدراسیون کشتی هم استعفا دادند

بعد از رسول خادم، نایب رییس و دبیر فدراسیون کشتی هم از سمت خود استعفا دادند.

نایب‌رییس و دبیر فدراسیون کشتی هم استعفا دادند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کشتی ایران به زودی دچار تغییرات بنیادی خواهد شد. رسول خادم صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد و بلافاصله بعد از او حالا نایب رییس و دبیر فدراسیون هم استعفای رسمی خود را ارائه داده اند.


حمید بنی تمیم در نامه ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی، از نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفاء داد. او که از خادم به عنوان نماینده تام الاختیار در امور ریاست حکم گرفته بود، برخلاف بار قبلی که برای بازگشت خادم به فدراسیون تلاش کرد، این بار خیلی زود استعفای خود را تحویل داد.


در بخشی از متن نامه حمید بنی تمیم به اعضای مجمع فدراسیون کشتی آمده است: «اکنون که رسول کشتی تصمیم به کناره گیری گرفته‌اند اینجانب نیز استعفای خود را از سمت نایب رئیسی فدراسیون اعلام می نمایم و امیدوارم حضور بنده برای خانواده بزرگ کشتی ایران مثمر ثمر بوده باشد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرپرست فدراسیون اقدام کند و از آنجاکه با توجه به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان (در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری)  هم اکنون در مشهد مقدس حضور دارم، تلاش می کنیم این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار و با کمک همکاران امور جاری فدراسیون تا تعیین سرپرست به شکل مناسبی دنبال شود.»


همچنین رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی نیز نامه ای شبیه بنی تمیم منتشر کرده و از پایان کار خود در فدراسیون خبر داده است: « برخود وظیفه می دانم بعد از استعفاء ریاست محترم فدراسیون کشتی کناره گیری خود را اعلام نموده و آرزوی عزت و سربلندی کشتی را از خدواند متعال خواستارم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرپرست فدراسیون اقدام کند و از آنجاکه با توجه به برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در فردا (پنج شنبه) در گرگان راهی این شهر هستم، تلاش می کنیم این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار و با کمک  همکاران امور جاری فدراسیون تا تعیین سرپرست به شکل مناسبی دنبال شود.»


همچنین اخباری مبنی بر استعفای اعضای شورای فنی تیم های ملی نیز شنیده می شود. با این وضعیت باید دید وزارت ورزش خیلی زود برای تعیین سرپرست اقدام می کند یا در پی بازگرداندن رسول خادم خواهد بود.

دیدگاه‌ها