کد خبر : 1565342 | 10 آبان 1397 ساعت 11:40 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما نینگ؛ خوش یمن برای ایران و پرسپولیس

داور چینی برای بازی رفت فینال آسیا

ما نینگ داور 39 ساله چینی قاضی دیدار رفت فینال بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد بود.

داور چینی برای بازی رفت فینال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار روز شنبه برگزار می شود و از حساسیت زیادی هم برخوردار است. به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا داور باتجربه چینی را برای قضاوت در این مسابقه قرار داده است؛ ما نینگ داوری که پرسپولیسی ها خاطرات خوشی را از او دارند، در این دیدار حساس سوت خواهد زد.

 

او در دوره قبل لیگ قهرمانان داور بازی برگشت پرسپولیس - لخویا بود؛ دیداری که با پیروزی 1-0 سرخ ها همراه و باعث شد آن ها به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنند. در بازی برگشت یک چهارم نیز ما نینگ داور بازی پرسپولیس - الاهلی شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با شایستگی از سد نماینده عربستانی عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در آن بازی ما نینگ دو پنالتی که هر دو هم به زعم کارشناسان درست بودند را برای پرسپولیس گرفت تا منشا و طارمی گل های دوم و سوم را برای پرسپولیس بزنند.

 

مانینگ این فصل بازی پرسپولیس - الوصل در دبی را هم داوری کرد که با برتری پرسپولیس همراه بود. وی همچنین قاضی جدال حساس دیدار برگشت پرسپولیس - الجزیره نیز بود که در نهایت با صعود نماینده ایران همراه شد.

 

البته این داور باتجربه چینی فقط برای پرسپولیس خوش یمن نیست؛ پیش تر در حضور او تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان نیز موفق به برتری برابر حریفان شدند و حالا باید دید آیا کلکسیون پیروزی های نمایندگان با ما نینگ تکمیل خواهد یا خیر؟

دیدگاه‌ها