کد خبر : 1565377 | 10 آبان 1397 ساعت 13:43 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

داستان جدایی قلعه نویی از مس ورق خورد

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان فردا مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که خاطرات خوبی از آنجا دارد.

داستان جدایی قلعه نویی از مس ورق خورد 

به گزارش ورزش سه ، مس کرمان همیشه برای سرمربی سابق تیم ملی که حالا در سپاهان صدرنشین لیگ است ، جای خاصی در دل و ذهن  دارد. کرمان قلعه نویی را که درگیر زخم های تیم ملی بود احیا کرد و به استقلال فرستاد اگرچه قلعه نویی در زمان حضور در کرمان یک تیم عالی و قابل احترام ساخت که یقه هر تیم دیگری را می گرفت .


حالا گذر قلعه نویی دوباره به کرمان افتاده و امروز خبرنگارها از او پرسیدند که چرا کار نیمه تمامش را در این شهر تمام نکرد. قلعه نویی درباره جدایی اش از مس گفت : آقای یوسف‌آبادی شاهد زنده است، همان سال قرار بود بمانم، قراردادی که بسته می‌شد، خوب بود و حتی لیست دادم. یوسف‌آبادی بلند شد و صورتم را «ماچ» کرد و گفت خیلی مردانگی کردید که هنوز قرارداد نبسته، لیست دادید. اما پس از آن یک‌سری اتفاقاتی افتاد و شرایط استقلال طوری بود که احساس دین کردم و باید به این تیم کمک می‌کردم، قراردادی که از استقلال گرفتم، یک سوم اینجا بود. من لیستم را داده بودم و فکر کنم 90 درصد آن جذب شد. البته هیچ مربی این کار را نمی‌کند که قرارداد نبسته، لیست بدهد. پس از من هم پرویزخان مظلومی آمد که استاد من است و شاگردی ایشان را کردم که با درایت او سهمیه آسیا گرفتند. پس از آن نمی‌دانم چه اتفاقی برای کرمان افتاد. حالا فوتبال ایران مثل مملکت شده که شب می خوابی و صبح بلند می‌شوی و می‌بینی اتفاقات زیادی افتاده است.


خبرنگاری در میانه حرفهای قلعه نویی گفت که شاهد بوده که اگر استقلال پیشنهاد نمی‌داد، قلعه نویی در مس کرمان می‌ماند، سرمربی سپاهان در واکنش به این موضوع گفت: به روح مادرم به استقلال فکر نمی‌کردم. فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت با من صحبت کرد و گفت شرایط اینطوری است و برگرد. من هم احساس دین کردیم و به استقلال برگشتم. استقلال آن سال سیزدهم بود و با اقای سعدمحمدی مدیرعامل وقت شرکت ملی صحبت کردم و 50،60 درصد کار جلو رفت که به خاطر شرایط استقلال برگشتم. به هر حال قسمت بود.


سرمربی سپاهان درحرفهایش از تیم امروز مس هم گفت : نقطه قوت تیم مس کرمان حضور تماشاگرانش است. دست نشان تیم خوبی ساخته است و من امیدوارم فردا در یک بازی منطقی بتوانیم دست پر کرمان را ترک کنیم. خط حمله خوبی این تیم دارد و ما سعی داریم ارتباط خط حمله و هافبک آنها را قطع کنیم. این طور که می بینم فرزاد حسین خانی هنوز بازی می کند. زمانی که من در مس کرمان بودم او بازیکن ذخیره بود ولی حالا ماشالله 38 سال را دارد.(خنده).

دیدگاه‌ها