کد خبر : 1565734 | 11 آبان 1397 ساعت 19:07 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

امری: می خواهیم تاریخ جدیدی بنویسیم

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال هدف تیمش را رقابت با تیم های بالای جدولی دانست.

امری: می خواهیم تاریخ جدیدی بنویسیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در 2 بازی اول خود مغلوب منچسترسیتی و چلسی شد، فردا شب در یک جدال حساس و مهم دیگر این بار در خانه خود میزبان لیورپول مدعی خواهد بود.

 

عملکرد برابر 6 تیم بالای جدول: "ما می خواهیم تاریخی جدید بنویسیم. من به بازیکنانم و این پروژه اعتقاد دارم زیرا این پروژه را با روش مثبتی شروع کرده ایم و می دانیم که باید از نظر ذهنی پیشرفت کنیم اما هر مسابقه ای اطلاعات جدیدی برای بهبود و پیشرفت می دهد و من به بازیکنانم اعتماد دارم."

 

1330613

 

دیدار برابر لیورپول: "همه بازی ها مهم هستند اما همیشه مهم ترین بازی، مسابقه بعدی است. لیورپول تیمی باکیفیت بوده و ما می دانیم برای مبارزه با آنها نیاز به تلاش فراوانی داریم. از نظر تاریخی بازی های لیورپول و آرسنال همیشه پر گل بوده و ما می خواهیم همه هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند و البته ما پیروز شویم."

 

"ما می خواهیم طی 90 دقیقه جلوی اجرای ظرفیت های تاکتیکی و البته فردی حریف را بگیریم. لیورپول دروازه بان بزرگی داشته و بازی را از آلیسون و بعد از آن مدافعان مرکزی و هافبک ها شروع می کند.

 

در چنین بازی ها باید در دوئل ها پیروز باشید و ظرفیت، هویت و سبک خود را به حریف تحمیل کنیم. منچستر سیتی، چلسی و لیورپول بالاتر از از ما در جدول هستند اما ما می خواهیم به رقابت با آنها بپردازیم. اگر ما ذهنیت موفق در جریان بازی داشته عملکرد فردی و تیمی خوبی ارائه دهیم و البته خوش شانس هم باشیم، می توانیم لیورپول را مغلوب کنیم."

دیدگاه‌ها