کد خبر : 1565915 | 12 آبان 1397 ساعت 13:00 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امری به دنبال الگوگیری از سبک مر‌بی‌گری کلوپ

اونای امری سرمربی آرسنال مدعی شد که قصد دارد سبک مربی‌گری سرخوشانه‌ی یورگن کلوپ و ذهنیت مثبت ناشی از آن را به آرسنال تزریق کند.

امری به دنبال الگوگیری از سبک مر‌بی‌گری کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز شنبه در ورزشگاه خانگی خود، ورزشگاه امیریتز به مصاف لیورپول می‌رود تا بعد از شکست در مقابل دو رقیب بزرگ خود منچسترسیتی و چلسی در هفته‌های گذشته، سومین محک جدی تیمش در فصل جدید لیگ برتر را تجربه کند.

 

آرسنال در سالهای گذشته در مقابل تیمهای بزرگ انگلیسی کارنامه‌ی ضعیفی داشته ولی امری می‌گوید امیدوار است با الهام گرفتن از شور و شوقی که مشخصه‌ی سبک مربی‌گری یورگن کلوپ است، روح تازه‌ای در کالبد تیم آرسنال و بازیکنانش بدمد.

 

امری در این باره گفت:" من می‌خواهم هر روز از مربی‌گری در آرسنال لذت ببرم. هر وقت که کلوپ را می‌بینم او در هر حالتی لبخند به لب دارد. من هم می‌خواهم مثل او لبخند بزنم. البته شکی نیست که لبخند زدن بعد از پیروزی خیلی دلچسب‌تر است. ما به ذهنیت مثبت نیاز داریم، همینطور به لبخند زدن و لذت بردن از فوتبال و البته کار و تلاش".

 

امری در ادامه‌ی  صحبت‌هایش گفت:" من باید بیشتر لبخند زدن را یاد بگیرم. وقتی تیم برنده می‌شود لبخند زدن راحت است. ولی باید یاد بگیرم که در شرایط دیگر هم لبخند به لب داشته باشم. ولی می‌دانید که کار ما خیلی سخت و طاقت‌فرسا است. ما باید هر روز و برای تک‌تک بازی‌ها کاملاً آماده باشیم. ولی وقتی مربی پرشور باشد و لبخند بزند، انتقال این روحیه به بازیکنان برایش به مراتب راحت‌تر خواهد شد".

 

امری که امروز شنبه چهل و هفت ساله می‌شود امیدوار است مثل پیروزی تیم سابقش سویا برلیورپول در فینال لیگ اروپای 2016 امروز هم بتواند از پس شاگردان کلوپ برآید. کلوپ در سالهای بعد از آن شکست موفق شده به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و امری معتقد است آرسنال باید از لیورپول و مربی آلمانی‌اش الهام گرفته و در مسیر آنها قدم بردارد.


امری در این باره گفت:" من سه سال پیش در فینال لیگ اروپا با این تیم بازی کرده‌ام. آنها در سالهای بعد پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشتند و به فینال چمپیونزلیگ رسیدند. این برای ما الگوی خوبی است و نشان می‌دهد که یک تیم با ذهنیت درست می‌تواند چقدر پیشرفت کند".

دیدگاه‌ها