کد خبر : 1566312 | 13 آبان 1397 ساعت 19:06 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

بروزو کروکودیل ؛ مارسلو در نقشش فرو رفت (عکس)

مارسلو بروزوویچ هافبک کروات تیم فوتبال اینترمیلان، با حرکت عجیبش مقابل بارسلونا واژه جدیدی به اصطلاحات فوتبالی اضافه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اینترمیلان برابر بارسلونا که در غیبت لیونل مسی و راجا ناینگولان دو ستاره دو تیم برگزار شد، در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان والورده خاتمه یافت، اما یک حرکت ویژه این دیدار را برای همیشه در تاریخ فوتبال ماندگار کرده است.


در نیمه دوم زمانی که سوآرز قصد داشت روی ضربه ایستگاهی با زیرکی توپ را از زیر خط دفاعی اینترمیلان وارد دروازه هندانوویچ کند، مارسلو بروزوویچ هافبک تدافعی نراتزوری زیر دیواره دفاعی تیمش خوابید و توپ پس از برخورد به او منحرف شد تا تیمش را از خطر یک گل حتمی نجات دهد. این حرکت بروزوویچ از سوی رسانه های فوتبال دنیا حرکت کروکودیل نام گذاری شد.


در فوتبال ایران هم پس از این حرکت، شاهد انجام تاکتیک های مشابهی با دستور سرمربیان بودیم که البته مانند حرکت تازه بروزوویچ موفقیت آمیز نبود!


حالا این تاکتیک بخشی از دایره لغات وسیع فوتبال شده و بروزوویچ هم که از این اتفاق بدش نمی آید، پس از پیروزی 5 بر صفر روز گذشته اینتر برابر جنوا که این تیم را با روحیه ای مضاعف به دیدار برگشت برابر بارسلونا رسانده، با تهیه ماکتی از کروکودیل و پوشیدن آن و البته انتشار عکسش در صفحه ایسنتاگرام بار دیگر تاکید کرده که اصطلاح کروکودیل فقط متعلق به خودش است.

 

1351543

دیدگاه‌ها