کد خبر : 1566448 | 14 آبان 1397 ساعت 13:49 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت آخرین گلزنان استقلال برابر ماشین‌سازی

سه گلزن استقلال برابر ماشین سازی روزهای متفاوتی را سپری می کنند.

سرنوشت آخرین گلزنان استقلال برابر ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از دیدار با ماشین سازی در تبریز خاطره خوبی دارد و آخرین تقابل دو تیم با برتری سه گله آبی ها به پایان رسید.


در دیداری که سال 95 برگزار شد، آبی های تهرانی موفق شدند با گلهای قربانی، حق دوست و نورافکن نتیجه قابل قبولی کسب کنند و بعد از این دیدار به مصاف السد و پرسپولیس رفتند و روزهای اوج خود را با منصوریان ادامه دادند.


سه گلزن استقلال برابر ماشین سازی با گذشت کمتر از دو فصل از این بازی، این روزها در استقلال حضور ندارند و هر کدام شرایط متفاوتی دارند.


علی قربانی گلزن اول استقلال در این مسابقه این روزها در فوتبال اسلواکی حضور دارد و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و حتی در لیگ اروپا نیز موفقیت هایی را کسب کرده است.

 

1348250


گل دوم استقلال را مجتبی حق دوست به ثمر رساند؛ ستاره ای که در بحران نفت از بین رفت و حالا در لیگ یک فوتبال ایران حضور دارد و از سطح اول فوتبال دور شده است.

 

1175626


امید نورافکن که آن روزها استعداد جوان تیم منصوریان بود نیز شرایطی شبیه به هر دو بازیکن دارد؛ نورافکن هر چند مانند قربانی لژیونر شده اما مانند مجتبی حق دوست این روزها در تیم خود نیمکت نشین است و تقریبا نتوانسته توفیقات خود را ادامه دهد تا هر سه بازیکن، سه شرایط متفاوت را تجربه کنند.

 

1292296

دیدگاه‌ها