کد خبر : 1567612 | 19 آبان 1397 ساعت 12:19 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقایان عکاس؛ جلوتر نیایید (عکس)

محسنات حضور پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا آنقدر زیاد بوده که تاثیرات آن در آینده بیشتر خودش را نشان خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، سفر شیخ سلمان و اینفانتینو به تهران یکی از دستاوردهای حضور پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بود که این حضور نفع مالی هم برای فوتبال ایران به همراه داشت.


بازسازی استادیوم آزادی و کلنگ خوردن ساختمان فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی یکی دیگر از حسن های حضور پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا بود. در مراسم کلنگ زنی ساختمان فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی عکاسان رسانه های ورزشی متوجه شدند در پروژه ها هم جایگاه برای آنها تعریف شده است و حق حضور در همه محوطه را ندارند.


به واقع نظم در حال بازگشت به فوتبال ایران است. هر چند این موفقیت ها بیشتر شود آشنایی ما با قوانین بین المللی بیشتر خواهد شد چون ناظران بین المللی به تهران می آیند و هدایت بازی را زیر نظر می گیرند. حضور شیخ سلمان در کمپ تیم های ملی هم در حضور افسر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا رخ داد و او از فدراسیون فوتبال خواست در مراسم کلنگ زنی جایگاه خاصی برای حضور عکاسان تعریف کنند. طبیعتا اگر این مراسم زیر نظر فدراسیون فوتبال فوتبال برگزار می شد عکاسان حتی تا یک قدمی کلنگ هم می رفتند و حتی از دستان رنگ شده شیخ سلمان هم عکس می گرفتند! (کلنکی که شیخ سلیمان به زمین زد رنگی بود و سبب شد دست رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا رنگی شود.)

 

1353171

دیدگاه‌ها