کد خبر : 1567630 | 19 آبان 1397 ساعت 13:10 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

تب داغ فینال آسیا در روزنامه های سیاسی ایران(عکس)

تب داغ فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 در تهران باعث شد تا روزنامه های سیاسی معروف هم بخشی از جلد امروز خود را به اخبار و حواشی این بازی اختصاص دهند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا تکلیف صاحب معتبرترین جام باشگاهی قاره کهن در این فصل مشخص شود. جدالی که برای اولین بار در دور جدید رقابت ها به میزبانی تهران برگزار می شود تا حساسیت ها پیرامون آن به اوج خود برسد.


سوای از روزنامه های ورزشی و تخصصی که تمام آنها جلدهای حماسی برای تحریک پرسپولیس در ثبت کامبک دوباره داشتند روزنامه های سیاسی معتبر ایران نیز با اشاره به این بازی مهم هر یک با تیترهای جالب توجه گوشه ای از جلد خود را در معدود دفعات طول سال به برگزاری جدال نماینده های ایران و ژاپن اختصاص دادند تا حساسیت های این بازی به رخ کشیده شود. از همین رو به تعدادی از این روزنامه ها نگاهی انداختیم.

 

1353198

 

روزنامه جام جم با انتشار این تیتر که "پرسپولیس قهرمان میشه...» به همان شعار همیشگی طرفداران این تیم محبوب پایتخت اکتفا کرد.

 

 

1353202

 

فرهیختگان در صفحه ورزشی خود جلدی جدا برای فینال آسیا بست و تیتر زد:«برد-برد». این روزنامه مدعی شد شاگردان برانکو در این جدال بازنده نخواهند بود.

 

 

1353204

 

آرمان امروز با اشاره به هیجان در آزادی مدعی شد طرفداران پرسپولیس در کنار استرس ناشی از قهرمانی آسیا بزرگ ترین هیجان تاریخ باشگاه را تجربه خواهند کرد.

 

 

1353200

 

روزنامه توسعه ایرانی با انتشار تصویری از سکوهای سرخ آزادی مدعی شد پرسپولیس تیمی است برای نیمه های دوم تا کامبک های این تیم آنها را به رویای بزرگ شان برساند.

 

 

1353201

 

رویداد امروز مدعی شد پرسپولیسی ها در اندیشه تاریخ سازی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران و آسیا با طرفداران پرشمار خود هستند.

 

 

1353205

 

روزنامه زمان تیتر زد:« فوتبال ایران در انتظار حماسه بزرگ پرسپولیس». نویسنده این روزنامه گزارش کاملی از حواشی بازی امشب نیز روی جلد برده است.

 

 

1353203

 

امتیاز سعی کرد تا هر دو روی سکه فینال را روی جلد خود بیاورد به همین خاطر تیتر دو پهلوی «جشن سرخ یا اشک سرخ؟» را روی جلد خود آورده است.

 

 

1353206

 

شهروند طبق معمول یکی از کامل ترین جلدهای ورزشی را در میان روزنامه های سیاسی داشت و با اشاره به زمان آغاز فینال به بازسازی معجزه آسای ورزشگاه آزادی برای فینال هم پرداخت.

 

 

1353199

 

روزنامه هفت صبح تصویری از کاپیتان سرخ ها را روی جلد برد و نوشت:« تب تند شنبه شب».

دیدگاه‌ها