کد خبر : 1567690 | 19 آبان 1397 ساعت 16:28 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سلتا

سولاری: بیل در هر بازی باید زمین را ببلعد

رئال پس از سه پیروزی متوالی فردا در دیداری دشوار باید به مصاف سلتاویگو برود.

سولاری: بیل در هر بازی باید زمین را ببلعد

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه بالائیدوس برای رئال همواره زمینی دشوار بوده؛ هرچند که رئال در سال های اخیر معمولا نتایج خوبی در آن کسب کرده است. سولاری که در سه بازی اخیر توانسته رئال را به سه پیروزی برساند، فردا برابر سلتا کار ساده ای نخواهد داشت.

 

 

1351440

 

 

سرمربی آرژانتینی موقت رئال در نشست خبری این بازی گفت:« جدیت، نظم، اشتهای گلزنی و تعهد بازیکنان، چیزهایی بودند که در این سه بازی بیشتر مرا تحت تاثیر قرار دادند. باید همیشه این چهار اصل را در بازی ها تکرار کنیم.

سه امتیاز بازی سلتا بسیار مهم است. بازی دشواری برابر یک رقیب جدی پیش رو داریم که در این فصل خوب کار کرده است. برای رسیدن به هدف، باید مصمم بود. بازیکنان را مشتاق و با انگیزه برای پیروزی دیده ام. باید باهم متحد باشیم و بازیکنان بدانند که بازی در رئال یعنی حداکثر تلاش و تعهد. هر کسی در پست خودش باید برای موفقیت تیم، تمام توانش را بگذارد.»

 

گرت بیل:« من از بازی بیل در هر پستی که باشد خوشم می آید. او برابر ویکتوریا بیشتر در خط میانی بود و خوب هم کار کرد. او توانایی بازی به عنوان یک مهاجم، یک وینگر و حتی یک بازی ساز را دارد. او باید در هر بازی زمین را ببلعد.»

 

 

1352470

 

 

سولاری همچنین به تمجید از وینیسیوس، اودریوسولا و رگیلون پرداخت و گفت:« می دانید که این سه بازیکن تا چه اندازه جوان هستند و تحمل وزن پیراهن رئال چقدر دشوار است؛ با این حال من از عملکردشان رضایت کامل دارم و از این هم بهتر خواهند شد. در هر بازی از بازیکنانم این پیام را می گیرم که کاملا به تیم و ایده هایم وفادارند. می توانم علاقه بازیکنان به خودم را حس کنم.»»

 

ذخیره نشینی کیلور ناواس در لالیگا و لیگ قهرمانان:« اینکه در صحبت با او چه گفته ام، بین خودمان باقی می ماند. او شخصیتی قوی دارد. در رختکن همه به کیلورعلاقه مند هستند و بازیکنی دوست داشتنی است.»

 

 

1352456

 

 

انتقادات از راموس پس از ضربه به صورت بازیکن ویکتوریا:« سرخیو کاپیتان ماست و فردی شجاع و صادق است. هر کسی که فوتبال بازی کرده، می داند که چه ورزش پربرخوردی است. برخورد و تماس بازیکنانی با 80 تا 90 کیلو وزن با آن همه سرعت، گاهی باعث مصدومیت هایی ناخواسته می شود که بخشی از فوتبال هستند. هیچ بازیکنی قصد شکستن بینی بازیکن مقابلش را ندارد. راموس هرگز قصد و نیت بدی در بازی ها ندارد.»

 

دیدگاه‌ها