کد خبر : 1568030 | 20 آبان 1397 ساعت 17:32 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع - تیم ملی؛ عذرخواهی لازم است!

خلیل زاده در یکی از بهترین فصول فوتبالی خود پشت در تیم ملی مانده است و با بی توجهی کارلوس کی‌روش مواجه شده است.

شجاع - تیم ملی؛ عذرخواهی لازم است!

به گزارش “ورزش سه”، شجاع خلیل زاده در لیست تیم ملی بار دیگر حاضر نیست و علامت سوال بزرگی را شکل داده ‌است.  عدم دعوت یکی از آماده‌ترین مدافعان کنونی فوتبال ایران با توجه به آمار و نمایشی که خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا از خود به جا گذاشته و اکنون در صدر این لیست از مدافعان حاضر در این رقابت قرار گرفته، موجی از پرسشگری از سرمربی تیم ملی را شکل داده است. با این حال پاسخ این چشم‌پوشی به نظر می‌رسد کاملا مشخص باشد؛ مصاحبه شجاع خلیل زاده در زمان حضور در سپاهان و پیش از جام جهانی برزیل علیه کادرفنی تیم ملی و انتقاد تند نسبت به لیست.


مدافع سابق سپاهان در آن مقطع و بعد از اینکه از لیست تیم ملی جا ماند، در مصاحبه‌ای تند نسبت به شیوه انتخاب بازیکنان موضع گرفت و آن را با ادبیاتی عجیب مورد نقد قرار داد. موضوعی که اکنون بعد از نزدیک به ۵ سال همچنان باعث شده تا خط قرمز بزرگی روی نامش توسط کادرفنی تیم ملی کشیده شود و نمایش موفق او در این فصل نادیده گرفت شود.


کارلوس کی‌روش نشان داده مقابل اظهاراتی اینچنینی از سوی بازیکنان موضع حذف را در پیش می‌گیرد؛ مساله‌ای که پیش از این هم آن را در قبال نفراتی مثل مهدی رحمتی، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان و ... دیده بودیم.


شجاع که امیدوار بود با حضور در پرسپولیس و با سود بردن از فشار هواداری و نمایش موفق در تیم از این خط قرمز سرمربی تیم ملی عبور کند، همچنان نتوانسته کارلوس کی‌روش را متقاعد کند و یک حسرت بزرگ را دنبال می‌کند.


شاید یک عذرخواهی رسمی بتواند شکاف شکل گرفته بین طرفین را پایان دهد و این ماجرا را به سمتی که طرفین با کنار گذاشتن اتفاقات گذشته به همکاری مجدد دست یابند نزدیک کند.


خلیل زاده هر چند در این فصل در چند گفتگوی خود از بابت مصاحبه قبلی‌اش عذرخواهی کرد اما هنوز با واکنشی از سوی کارلوس کی‌روش مواجه نشده و این در حالی است که اکنون با کنار گذاشتن سیدجلال حسینی و خط زدن پژمان منتظری در این اردو در کنار مصدومیتی که گریبان پورعلی گنجی را گرفته، به نظر می‌رسید شانس به شجاع برای حضور در تیم ملی و اردوی آن رو کند اما به نظر می‌رسد داستان این مدافع و کارلوس کی‌روش با توجه به مصاحبه پنج سال پیش همچنان ادامه داشته باشد و او علیرغم نمایش قابل توجه در ترکیب سرخپوشان باید در انتظار این باشد تا ابر کدورت‌ها کنار برود و سرمربی تیم ملی پاسخ روشنی برای این موضوع بدهد.


خلیل زاده اما همچنان با بهترین آمار در خط دفاعی پرسپولیس و حضور در صدر برترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا در انتظار این است تا سهمیه دیگر تیم ملی از جمع پرسپولیسی‌ها را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها