کد خبر : 1568038 | 20 آبان 1397 ساعت 17:56 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی مقدم: آقایان زمانی عکس من را به دیوار می‌زدند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت می‌گوید تیمشان با ارائه یک نمایش خوب و فوتبالی صدرنشین مسابقات را شکست داده و به برد شیرینی رسیده است.

کرمانی مقدم: آقایان زمانی عکس من را به دیوار می‌زدند

به گزارش "ورزش سه" مرتضی کرمانی مقدم کمک مربی فرهاد کاظمی در تیم پرسپولیس پاکدشت بعد از برد درخشانی که برابر مس کرمان به دست آوردند گفت:


بازی خیلی خوبی بود و برابر صدرنشین بازی می‌کردیم و می‌دانستیم تیم بسیار خوبی هستند. هدف آن‌ها استفاده از توپ‌های بلند بود اما ما نسبت به تیم حریف شناخت داشتیم اما هدف ما مقابل آن‌ها استفاده از بازی تاکتیکی بر روی زمین بود. خوشبختانه مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم  و هدفمان محقق شد.


کرمانی مقدم درباره اعتراضشان به گل اول مس کرمان گفت:


بنده اعتقاد دارم که داور در آن صحنه اشتباه کرد و بازیکن مس بازیکنان ما را زد. اما آقای کاظمی به ما گفتند که به داور اعتراضی نکنید و بگذارید به کارش ادامه دهد.


فرهاد کاظمی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد و کرمانی مقدم به جای او به سالن کنفرانس رفت اما با اعتراض خبرنگاران کرمانی رو به رو شد و آن جا را ترک کرد. وی در این خصوص گفت:


خبرنگاران کرمانی همه عزیز هستند و من دوستشان دارم اما این‌ها یک زمانی عکس من را جمع می‌کردند و بر روی دیوار اتاقشان می‌زدند و این حرکتشان هیچ اشکالی ندارد.

دیدگاه‌ها