کد خبر : 1568081 | 20 آبان 1397 ساعت 20:38 | 88K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین در نوکمپ؛

بارسلونا 3 - 4 بتیس؛ درخشش بی فایده لئو مسی!

بارسلونا در دیدار پرگل و جذاب در خانه 3-4 مغلوب بتیس شد.

بارسلونا 3 - 4 بتیس؛ درخشش بی فایده لئو مسی!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که لیونل مسی بعد از هفته ها دوری به دلیل مصدومیت دوباره در ترکیب قرار گرفت و موفق به ثبت دبل هم شد، بارسا از منظر دفاعی بسیار ضعیف عمل کرده و با نتیجه 2-4 در نوکمپ مقابل بتیس شکست خورد.

 

بارسا بازی را هجومی آغاز کرده و می توانست در همان دقیقه 2 به گل اول برسد اما همکاری مالکوم و مسی و ضربه ستاره آرژانتینی راهی به دروازه نیافت.

 

1353913

 

اولین فرصت تیم مهمان در دقیقه 6 بازی ایجاد شد اما ضربه خوآکین روی ارسال لوسلسو از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

اما گرچه توپ و میدان در اختیار بارسلونا بود، اما بتیس در دقیقه 19 به گل اول رسید. روی یک ضدحمله سریع و با پاس گوادرادو، جونیور فیرپو از سمت چپ صاحب فرصت شده و بعد از نفوذ به محوطه جریمه با یک ضربه زمینی گل اول بتیس را به ثمر رساند.

 

1353912

 

در دقیقه 25 بارسا صاحب بهترین فرصت برای جبران گل دریافتی شد اما ضربه سر دیدنی کلمنت لانگله روی ارسال مسی با عکس العمل فوق العاده لوپز همراه شد.

 

اما بتیس در دقیقه 33 با یک ضدحمله سریع دیگر دروازه بارسا را تهدید کرد و با ناهماهنگی مدافعان این تیم و ارسال تیو، این بار خواکین از وسط محوطه با یک ضربه زمینی دروازه تراشتگن را باز کرد.

 

1353910

 

بر خلاف انتظار باز هم بتیس بود روی دروازه بارسلونا حمله می کرد اما در دقیقه 40 لرون با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-2 بتیس به پایان رسید.

 

اولین فرصت نیمه دوم هم برای بتیس ایجاد شد اما تراشتگن واکنش خوبی روی ارسال تیو و ضربه خواکین نشان داد. در دقیقه 56 و روی همکاری مسی و سوارز بارسلونا صاحب موقعیت گل شد اما ضربه مهاجم اروگوئه ای راهی به دروازه رئال بتیس نیافت.

 

1353914

 

حملات بارسا ادامه یافت و در دقیقه 66 این تیم با متوقف شدن یوردی آلبا صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

 

اما در دقیقه 71 بتیس در محوطه صاحب موقعیت شد و لوسلسو با یک ضربه محکم و البته بهره گیری از اشتباه عجیب تراشتگن  توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

بارسا دوباره سراپا حمله شد و در دقیقه 79 و روی پاس مسی، ارسال مونیر و ضربه ویدال در مقابل دروازه خالی موفق شد به گل دوم دست یابد.

 

در دقیقه 81 ایوان راکیتیچ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شده و در دقیقه 84 بتیس به گل چهارم رسید. جونیور پشت سر سرخی روبرتو صاحب فرصت شد و ارسال او با ضربه کانالس و گل چهارم بتیس همراه گشت.

 

در دقیقه 93 لیونل مسی روی پاس سوارز به راحتی دروازه بتیس را باز کرد اما دیگر فرصتی برای جبران نبود و بارسا 3-4 مغلوب بتیس شد.

دیدگاه‌ها