کد خبر : 1568224 | 21 آبان 1397 ساعت 12:20 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی در برلین: بواتنگ پشت صندوق دکه‌ی مطبوعاتی!

ژروم بواتنگ ستاره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان یکشنبه شب در شهر برلین پشت صندوق یک دکه‌ی مطبوعاتی ایستاد تا مجله‌ی خود "بوا" را بفروشد و از نزدیک با هوادارانش روبرو شود.

شگفتی در برلین: بواتنگ پشت صندوق دکه‌ی مطبوعاتی!

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از شکست 3-2 بایرن مونیخ مقابل رقیب ازلی‌اش بوروسیا دورتموند، در بازی‌ای که شکست در آن همیشه برای تیم شکست‌خورده تلخ است، بواتنگ ستاره‌ی بایرن مونیخ در شهر خود برلین به یک دکه‌ی مطبوعاتی رفت تا به فروش مجله‌ی خود بوا کمک کند، مجله‌ای با موضوع سبک زندگی که توسط بواتنگ منتشر می‌شود و از شنبه‌ی این هفته در آلمان توزیع شده است.

 

بواتنگ ترتیبی داده بود تا حضورش در این دکه‌ی مطبوعاتی به عنوان صندوقدار و فروشنده در حساب اینستاگرام او منتشر شود. به این ترتیب پستی در اینستاگرام بواتنگ منتشر شد که عنوان می‌کرد ژروم بواتنگ شغل دوم خود را در فلان دکه‌ی محله‌ی کرویزبرگ برلین شروع کرده است. لحظاتی از انتشار این پست اینستاگرامی نگذشته بود که هواداران و دوستان بواتنگ جلوی کیوسک محله‌ی کرویزبرگ صف کشیدند.

 

از جمله اولین کسانی که برای دیدار با بواتنگ و خرید کردن از دکه‌اش در محل حاضر شده بودند می‌توان به پدر و مادر و خواهر او و اولینا خواننده‌ی آلمانی اشاره کرد که در همان دکه به اجرای چند آهنگ پرداخت. کیدا خدر رمضان هنرپیشه‌ی آلمانی هم از نفرات بعدی‌ای بود که خود را برای دیدار با بواتنگ به دکه‌ی مورد نظر رساندند.

 

بعد از آن عده‌ی زیادی از هواداران بواتنگ از راه رسیدند تا از او امضا بگیرند یا با او سلفی بگیرند. بواتنگ که برای دیدارهای آینده‌ی تیم ملی آلمان، دیدار با روسیه در روز پنج‌شنبه و دیدار با هلند که دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، توسط یواخیم لوو به تیم ملی دعوت نشده، با حوصله به خواسته‌های هوادارانش پاسخ داد و آنها را شادمان کرد.

 

بواتنگ در این باره به روزنامه‌ی آلمانی بیلد گفت:" من اهل برلین هستم و اینجا خانه‌ی من است. کرویزبرگ قلب برلین است. برای همین به این فکر کردم که برای شروع به کار مجله‌ام جایی بهتر از اینجا برای روبرو شدن با هواداران پیدا نمی‌شود".

 

دیدگاه‌ها