کد خبر : 1568247 | 21 آبان 1397 ساعت 13:43 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ظرف سه روز تیم را از بحران روحی بیرون کشیدیم

آشوبی: با این برد اکسین به لیگ بازگشت

اکسین در حالی که در دو هفته اخیر با کادر مربیان جوانش به مصاف حریفان رفت اما توانست یک برد و یک مساوی خارج از خانه به دست بیاورد.

آشوبی: با این برد اکسین به لیگ بازگشت

به گزارش" ورزش سه" اکسین با 4 امتیازی که در دو هفته اخیر از دو حریف سرشناسش گرفت توانست با شانزده امتیاز در رده ششم جایگاهش را محکم تر کند. این اتفاق در حالی افتاد که این تیم فرازکمالوند مربی اش در این فصل را در اختیار نداشت و محمد نصرتی مدافع باتجربه اکسین و بازیکن سابق تیم ملی به طور موقت هدایت این تیم را به عهده گرفت. او دستیاران جوانی هم آورد از جمله فرزاد آشوبی همبازی اش در پرسپولیس نیز دستیار او در این دو بازی بود. آشوبی درباره پیروزی اکسین در برابر خونه به خونه گفت:« نتیجه خوبی گرفتیم و توانستیم تیم خوب خونه به خونه را شکست بدهیم. به نظرم این سه امتیاز خیلی به تیم کمک کرد تا بتواند از نظر روحی و روانی به لیگ بازگردد.»


آشوبی در ادامه درباره دو هفته اخیر اکسین گفت:« ما در انزلی هم می توانستیم ملوان را شکست دهیم اما توپهایمان تبدیل گل نشد. دیروز هم یک گل زدیم اما چند تا هم نزدیم ، دلیل آن هم این بود که تیم به خاطر نتایج قبلی برای بردن تحت فشار بود، اما بچه ها توانستند با عملکرد خوبشان نتیجه خوبی را رقم بزنند.»


مربی جوان اکسین یا همان ریحان البرز در ادامه گفت:« چیزی که برای ما خیلی با ارزش است این است که اکسین در نتیجه گیری در هفته های گذشته خوب عمل نکرده بود. وقتی ما آمدیم تیم بعد از باخت به قشقایی و نتایج قبلی از نظر روحی شرایط خوبی نداشت و ما خوشبختانه توانستیم تیم را از نظر روحی به شرایطی برسانیم که در انزلی با ملوان مساوی کند و بتواند خونه به خونه را ببرد و 4 امتیاز با ارزش بگیرد.»


او افزود:« از یک موضوع نگذریم، بازیکنان اکسین بازیکنان بزرگ و باتجربه ای هستند که دراین مدت خیلی با ما همکاری کردند و خیلی انرژی و انگیزه صرف کردند. این برای من و محمد(نصرتی) که اولین تجاربمان بود تجربه فوق العاده ای شد و بهترین انرژی را گرفتیم.»


آشوبی درباره ادامه همکاری اش با اکسین گفت:« البته دوست دارم در این تیم کار کنم چرا که تجربه خوبی بود اما همه چیز به نظر آقای (مجتبی) حسینی ربط دارد باید ببینیم ایشان برای کادرفنی اش چه برنامه ای دارد.»


او ادامه داد:« من نمی خواهم به صرف دو نتیجه خوبی که گرفتیم این را بگویم اما به نظرم خیلی از مربیان جوان ما هستند که انرژی و توان زیادی دارند و اگر مدیران شهامت بیشتری داشته باشند با اعتماد به مربیان جوان تر می توانند نتایج بهتری بگیرند. این طبیعی است که هرچه سن آدم بالاتر می رود ریسک پذیری کمتر شده و نگاه شما به زندگی و مربیگری توام با احتیاط می شود. اما مربیان جوان عشق و انرژی زیادتری دارند و این را به تیم هم منتقل می کنند. من نمی گویم همه جوان ها اما خیلی از مربیان جوان واقعا توانایی دارند و باید کار کنند.»

دیدگاه‌ها