کد خبر : 1568258 | 21 آبان 1397 ساعت 14:10 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: پازل یونایتد در هم ریخته و نیمه خالی است

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که پازل تیم مورینیو، نیمه خالی است و حدس اینکه کدام تکه ها نیستند، بسیار دشوار است.

نویل: پازل یونایتد در هم ریخته و نیمه خالی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 3-1 مقابل این تیم شکست خورد. در ابتدا سیتی با دو گل از یونایتد پیش افتاد که شیاطین سرخ یک گل را جبران کردند ولی یک گل دیگر دریافت کردند تا کار برایشان تمام شود. شیاطین سرخ در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شده اند و نتایجشان نشان می‌دهد که هنوز این تیم دچار ثبات نشده است. حال نویل مدعی شد که پازل منچستریونایتد ضعف های بسیاری دارد.

 

 

1353974

 

 

او گفت:" به نظرم تنها یک قطعه از پازل یونایتد گم نشده و پاسخ به مشکلات فقط یک چیز نیست که آنها با رفع آن بتوانند قهرمان لیگ شوند. به نظرم پازل یونایتد تا نیمه پر شده است ولی مشکل این است وقتی به آن نگاه می‌کنید، مطمئن نیستید که کدام قطعه ها نیستند. این مسئله ای است که هیئت مدیره، مالکان، مربی و ... باید با هم در رابطه با آن صحبت کنند که چطور یک تیم قهرمان بسازند.

 

شما با کلین شیت کردن قهرمان می‌شوید. من خیلی از این بازیکنان را تحت هدایت فان خال هم دیده ام. من آنها را تماشا کردم و از آنچه تحت هدایت او دیدم خوشحال نبودم. در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد یونایتد بتواند مقتدرانه یک بازی را ببرد. بهترین عملکرد آنها پس از فرگوسن نایب قهرمانی بود. من از مورینیو دفاع نمی‌کنم ولی آیا مربی می‌تواند بازی بهتری از شاگردانش بگیرد. شاید بله، شاید خیر. نمی‌دانم آیا بازیکنان به اندازه کافی خوب هستند یا نه. به نظرم وقتی بازی یونایتد را می‌بینید، کمی گیج می‌شوید."

دیدگاه‌ها