کد خبر : 1568280 | 21 آبان 1397 ساعت 16:15 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

والورده به بازیکنان بارسا؛ مقصر من هستم

بارسلونا روز گذشته شکست بدی را در نوکمپ برابر رئال بتیس متحمل شد.

والورده به بازیکنان بارسا؛ مقصر من هستم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، وقتی ترکیب اصلی بارسا اعلام شد و مسی نیز پس از سه هفته در آن حضور داشت، بسیاری یک برد پرگل و ساده برای بارسا را پیش بینی کردند اما اتفاقات بازی به شکلی دیگر رقم خورد. با مسی و سوارز در زمین، این بتیس بود که در نیمه اول تیم برتر میدان لقب گرفت و با دو گل زده و پیروز راهی رختکن شد.

بارسا هم البته فرصت هایی داشت ولی بتیس با نظم شگفت انگیز در میانه زمین و حملات پردامنه اش، هر لحظه بوی گل می داد و شاید بارسا خوش شانس بود که با همان دو گل خورده به رختکن رفت.

 

 

1353972

 

 

ارنستو والورده که آشکارا جنگ تاکتیکی را در نیمه اول به کیکه ستین باخته بود، در بین دو نیمه تغییر تاکتیک داد و با تعویض آرتور و وارد کردن ویدال به زمین، سعی کرد تا بر تعداد هافبک های جنگنده خود در زمین اضافه کند. او به مالکوم نیز دستور عقب نشینی داد و آرایش بارسا از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر کرد. بتیس در نیمه اول با 5 هافبک به سمت دروازه بارسا حمله ور می شد و عملا میانه میدان را از آبی و اناری ها گرفته بود.

 

والورده بین دو نیمه اعتراضی به بازیکنانش نداشت چرا که به خوبی می دانست که شکست 2-0، نتیجه اشتباهات تاکتیکی خودش بوده است. او حتی از دستیارانش خواست تا رختکن را موقتا ترک کنند و سپس به بازیکنانش گفت که هر اتفاقی افتاده تقصیر او بوده و از این بابت متاسف است. اتفاقی که تاکنون رخ نداده بود.

 

دیدگاه‌ها