کد خبر : 1568510 | 22 آبان 1397 ساعت 14:43 | 118.6K بازدید | 1 دیدگاه

والورده، سوارز و ویدال

پیکه؛ نقش اول سکانس های جنجالی یک شب تلخ (عکس)

جرارد پیکه در شب تلخ بارسا در نوکمپ، یکی از مقصران شکست برابر بتیس بود. مدافعی که گاه تعصب بیش از اندازه او کار دست بارسا می دهد.

پیکه؛ نقش اول سکانس های جنجالی یک شب تلخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در روزی که بسیاری تصور می کردند برابر بتیس به یک برد راحت دست خواهد یافت، در نهایت 3-4 شکست خورد. اولین باخت خانگی پس از 42 بازی که برای هواداران این باشگاه غیرمنتظره بود. در روزی که مسی پس از سه هفته در ترکیب قرار داشت، بارسلونا شکستی پرگل را متحمل شد.

بتیس نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن رفت و در نیمه دوم هر بار که بارسا به بازگشت امیدوار می شد، گلی دیگر دریافت می کرد.

سوای شکست، مشکلات پیکه در زمین با هم تیمی ها و نیز ارنستو والورده نیز به سوژه جذابی برای رسانه ها تبدیل شد. پیکه در این بازی با سوارز و ویدال تنش لفظی پیدا کرد و شب گذشته در برنامه ال دیا دسپوئس از شبکه مووی استار تصاویری از تنش او با والورده نیز پخش شد.

 

 

1354489

 

 

طبق تصاویر شکار شده از سوی مووی استار، پیکه وقتی بارسلونا گل سوم را دریافت کرد، رو به والورده می گوید؛ من جلو تر می روم و به راکیتیچ بگو که کمی عقب تر بازی کند.

در واقع پیکه وقتی شرایط تیم را خطرناک می دید، برای استفاده از ضربات سر تصمیم گرفت به خط حمله برود و همین قضیه کار دست بارسا داد. او در شرایطی که بازی 2-3 شده بود، در زدن یک ضربه سر، جدال هوایی را به بارترا باخت. همان توپ به بازیکن بتیس در میانه زمین رسید و راکیتیچ مجبور شد برای جلوگیری از ضد حمله مرتکب خطا شود و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

 

 

1354490

 

 

1354488

 

 

پیکه با این وجود دست بردار نبود و همچنان قصد داشت در خط حمله بماند که خشم والورده را باعث شد. او بر سر پیکه فریاد می زد که جرارد، بازهم می خواهی جلو بازی کنی تا به ما گل بزنند؟ بازهم کجا می روی جرارد؟....  در نهایت بارسا یک گل دیگر هم دریافت کرد.

 

این اما همه ماجرا نبود. پیکه در دقایق پایانی مقابل دروازه خالی نتوانست ضربه سری موفق به توپ بزند در حالی که ویدال پشت سر او در موقعیت بهتری قرار داشت.

دوربین شبکه مووی استار پلاس، لوئیس سوارز را شکار کرده که به پیکه اعتراض می‌کند. واکنش پیکه با اعتراض سوارز اینگونه بود:« حالا می‌خواهی من را به خاطر یک پاس سرزنش کنی! سر به سر من نگذار!»

 

پیکه سپس با آرتورو ویدال وارد صحبت شد و به او توضیح داد که در لحظه ای که موقعیت ایجاد شده بود، هیچ چیزی نشنیده و به همین خاطر موقعیت ایجاد شده از دست رفته است. در حقیقت موقعیتی که برای بارسا به دست آمده بود، به خاطر اشتباه این دو در درک متقابل، از دست رفت. پیکه به ویدال گفت:« اگر تو بگویی من اشتباه کردم قبول دارم ولی به جانم قسم می‌خورم که من هیچ چیزی نشنیدم.»

 

 

1354143

 

1354142

دیدگاه‌ها