کد خبر : 1569093 | 25 آبان 1397 ساعت 10:53 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: برای صعود به انگلیس سفر می‌کنیم

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی پس از پیروزی مقابل اسپانیا مدعی شد که شاگردانش طبق سیستم او بازی کردند و پیروز شدند.

دالیچ: برای صعود به انگلیس سفر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دالیچ شب گذشته به مصاف اسپانیا رفتند و موفق شدند 3-2 این تیم را شکست داده و 3 امتیاز بازی را کسب کنند تا حالا در موقعیت خوبی برای صعود از گروه قرار بگیرند. آنها در دیدار نهایی باید به مصاف انگلیس بروند و این دیدار سرنوشت صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد. پس از بازی، دالیچ به تمجید از شاگردانش و عملکرد آنها پرداخت.

 

1355148

 

 

او گفت:" بازی فوق العاده ای بود که 5 گل در آن داشت. ما بازی خوبی انجام دادیم، خوب ایستادیم و در نهایت نتیجه تلاشمان را گرفتیم زیرا در تمام طول بازی بر اساس سیستم جنگیدیم. به دنبال تصاحب توپ نبودیم ولی چندین بار توپ ربایی کردیم و صاحب موقعیت شدیم. در دقایق پایانی، تمام بازیکنان ما در زمین اسپانیا بودند و هیچکس در دفاع نبود و همین باعث پیروزی ما شد.

 

حالا باید به ومبلی برویم و سعی کنیم از فوتبال لذت ببریم. البته بازی روز یکشنبه عصر است که یک ریسک برای ماست ولی انگیزه بالایی داریم، نه فقط برای کسب سه امتیاز بلکه برای صدرنشینی سفر می‌کنیم. می‌دانیم که می‌توانیم در انگلیس به پیروزی برسیم  با تمام قدرت مقابلشان ظاهر می‌شویم."

دیدگاه‌ها