کد خبر : 1569259 | 26 آبان 1397 ساعت 10:09 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ ملوان انزلی - مس کرمان

سر و ته جدول دسته اول بهم رسیدند

در بازی حساس امروز لیگ یک تیم های ملوان انزلی و مس کرمان رودرروی هم قرار می گیرند.

سر و ته جدول دسته اول بهم رسیدند

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امروز با برگزاری 3 مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از مهم ترین مسابقات تیم های ملوان و مس کرمان در انزلی با هم دیدار می کنند. این دیدار برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد.


دو تیم سابقا لیگ برتری با شرایطی کاملا متفاوت به مصاف یکدیگر می روند؛ مس با 22 امتیاز صدرنشین لیگ یک است و ملوان با 5 امتیاز در قعر جدول رقابت ها قرار دارد. در مسابقه امروز اما شاگردان نادر دست نشان برای اینکه بتوانند جایگاه خود در صدر را تحکیم ببخشند باید هر 3 امتیاز را مال خود کنند.


آنها بعد از چند برد متوالی هفته گذشته در خانه مقابل سرخپوشان پاکدشت 3 بر یک مغلوب شدند و به دنبال آن هستند تا با موفقیت در انزلی باخت قبلی را جبران کرده و البته راه صعودشان به لیگ برتر را هموار تر کنند.


از سوی دیگر ملوان که این فصل با کسر 6 امتیاز مسابقات را شروع کرده، با محمد احمدزاده به دنبال بازگشت به روزهای خوب گذشته است. قوی سفید انزلی امروز به دنبال رقم زدن خاطرات قدیمی است و امید دارد با حمایت هوادارانش نتیجه دلخواه را مقابل صدرنشین لیگ یک رقم بزند.


از سوی دیگر تقابل نادر دست نشان و محمد احمدزاده دو مربی باتجربه لیگ یک که سالها در لیگ برتر روبه روی هم قرار می گرفتند هم در نوع خود جالب است و پیش بینی اتفاقات جذابی می شود.


گفتنی است؛ دیدار ملوان و مس کرمان ساعت 14:30 روز شنبه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها